Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U Vaší firmy jsem si objednala 6.1 2020 anténu k TV do bytu.V inzerátu jste psali,že přijde zboží do čtvrtka 9.1.2020,s čím jsem počítala ,ale balíček přišel až 13.1.2020 který jsem ihned vyplatila. Po rozbalení jsem zjistila,že nelze redukci na původní kabel nasadit a našroubovat,tudíž,pro mne nefunkcní. Opět jsem antenu zabalila,odvezla na poštu/upozornuji,že jsem z vesnice a do města je to několik km/Moje zásilka podaná dne16.1.2020 s podacím číslem (viz ref. údaj),byla příjemci doručena dne 17.1.2020, o čemž mne pošta ihned informovala.Čekám na informaci a vrácení peněz vcetně poštovného.
Bytová anténa
Vrácení peněz,včetně poštovného
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.