Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38954Reklamace a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2020, před 5 lety

Štěpánka Humlová

Znění stížnosti

U Vaší firmy jsem si objednala 6.1 2020 anténu k TV do bytu.V inzerátu jste psali,že přijde zboží do čtvrtka 9.1.2020,s čím jsem počítala ,ale balíček přišel až 13.1.2020 který jsem ihned vyplatila. Po rozbalení jsem zjistila,že nelze redukci na původní kabel nasadit a našroubovat,tudíž,pro mne nefunkcní. Opět jsem antenu zabalila,odvezla na poštu/upozornuji,že jsem z vesnice a do města je to několik km/Moje zásilka podaná dne16.1.2020 s podacím číslem (viz ref. údaj),byla příjemci doručena dne 17.1.2020, o čemž mne pošta ihned informovala.Čekám na informaci a vrácení peněz vcetně poštovného.


Produkt

Bytová anténa


Požadované řešení

Vrácení peněz,včetně poštovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 14:18, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 20:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.