Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#38958Telefonické obtěžování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2020, před 5 lety

Roman Soukup

Znění stížnosti

dobrý den

Jsem neustále i přes velmi důrazné odmítání obtěžován firmou Bohemia Energy s jejich nabídkami. Vzhledem k tomu, že na můj nesouhlas s obtěžováním nikterak nereagují - doslova to ignorují, hledám cestu jak se s tímto z jejich strany nechutným chováním vypořádat - mimo jiné nevím vůbec jakým pofidérním způsobem se dostali k telefonním číslům. Nikdy jsem této firmě své údaje neposkytoval ani nebyl jejich zákazníkem. Telefonní čísla rozhodně neposkytuji každému kdo si o ně řekne.


Produkt

nabídky služeb


Požadované řešení

Žádám aby tato firma, jejichž pochybné způsoby jsou obecně z minulosti známy mne přestala obtěžovat s jejich nabídkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 18:05, před 5 lety

Dle písm. c) Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele: "Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud prodávající opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy".

Společnost je povinna dodržet zákaz agresivních obchodních praktik a spotřebitele jimi neobtěžovat.

Dozor nad dodržováním zákazu nekalých obchodních praktik provádí Energetický regulační úřad, který může udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu je možné zde: https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum

Podnikatel rovněž není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje mj. i tel číslo, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 12:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.