Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3896Reklamace dětské obuvi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2014, před 10 lety

Jana Varechová

Znění stížnosti

Dne 9.7. 2014 jsem zakoupila v prodejně v Brně na Nám.Svobody dívčí sandály.Byly ve slevě,(již podruhé slevněné),původní cena 699,- nyní za 199,-Kč.
23.7 jsem vedla dceru do příměstského tábora v Brně a bohužel jsem zjistila,že se u pravého sandálu odlepila celá podešev.Už jsme byly ve městě na místě tábora,nemohla jsem se vracet domů(20 km vlakem),šla jsem do práce a dítě na "aktivitu".Dcera se na místě přezula do papučí,ale v této botě bez podešve musela odjet domů.Nic jiného na nohy neměla.Pršelo.
Doma jsem boty umyla,dle možností vysušila,při tom jsem zjistila,že se odlepuje i druhá podešev.
Sandály jsem šla hned druhý den reklamovat.
Dnes mi přišla od prodejce SMS,že reklamace se zamítá.


Produkt

Dětská obuv Bestceller 3-42-28-0954-7 vel.35


Požadované řešení

Mám za to,že bota,která se po 14 dnech užívání rozpadne,je vyrobená nekvalitně.
Chtěla bych dostat svoje peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 09:39, před 10 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkazní břemeno o opaku nese prodávající. Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, měl by prokázat, že obuv byla v době převzetí bez vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2014 12:37, před 10 lety

Dobrý den,

ke stížnosti uvádíme, že reklamace byla prodávajícím přehodnocena ve prospěch zákaznice a o způsobu vyřízení byla zákaznice informována. Dne 4. 9.2014 se zákaznice dostavila do prodejny a reklamace byla vyřízena k závěru zrušením kupní smlouvy, tedy ke spokojenosti zákaznice.

S pozdravem
HUMANIC CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 15:53, před 10 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení uvedeného řešení a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.9.2014 13:11, před 10 lety


Jana Varechová

Hodnocení:

Komentář: Poté,co mi reklamace obuvi nebyla uznána,jsem v prodejně opětovně požadovala přezkoumání dětských sandálu jejich kvalitářem a tentokrát jsem k jejich protokolu připsala i svůj komentář,ve kterém jsem citovala vaše doporučení a radu. Po 14 dnech mi přišla z obchodu SMS,že moje reklamace byla přehodnocena a tentokrát je vyřízena kladně v můj prospěch.Děkuji mnohokrát za pomoc a za cenné rady,které poskytujete .Sama bych asi nenašla odvahu se bránit...Ještě jednou moc děkuji.Jana Varechová