Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#38967Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2020, před 5 lety

MIlan Kuba

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych vás požádat o výjádření k mojí reklamaci.
3.1.2020 jsem reklamoval ve firmě CZC mobilní telefon s nefunkčím dotykem na display. Doba záruky mi vypršela 14.1.2020 mobilní telefon mi byl vracen 20.1.2020 s neuznanou reklamaci, ze došlo k mechanickému poškození a tím pádem se nevztahuje na to záruka. Mobilní zařízení bylo celou dobu chráněno ochranými prvky a nejsem jsi vědom že by mi někde upadl či namočilo. Na mobilním zařízení není vydět zádné mechanické poškození.

Děkuji


Požadované řešení

Chtěl bych specifikovat čím došlo k nefunkčnosti dotyku na dysplay.
Uznat reklamaci
Jak dal postupovat když jsem už po zaruční době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 16:49, před 5 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže se na zboží vyskytnou v době 24 měsíců vady, může spotřebitel vůči prodejci uplatnit práva z vad v reklamačním řízení. Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 12:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.