Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#3897Zamitnuti reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2014, před 10 lety

Miroslav Lazarek

Znění stížnosti

Koupil jsem BMW Z4, ktere prestalo byt pojizdne v den koupe, ujel jsem cca 85km. V servisu byla zjistena zavada palivoveho cerpadla na ktere se vztahuje pojisteni od prodejce. U prodejce jsem podal reklamaci, ktera byla nasledne zamitnuta.


Produkt

Vozidlo zakoupeno v Praze v AAA auto. SPZ: 7U94871


Požadované řešení

Oprava v servisu stala 18000, pojistka od prodejce ma horni limit na zavady 15000. Spokojil bych se s kompenzaci 12000,- Kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 09:31, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neuzpozornil, nejedná-li se o vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2014 17:26, před 10 lety

Dobrý den, kolegové mi říkali, že s Vámi jednají o kompenzaci Vašich nákladů. Dejte mi prosím vědět, jestli jste se rozhodl nabídku akceptovat. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2014 14:15, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení řešení situace a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:18, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že nám spotřebitel nesdělil, jakým způsobem byla stížnost vyřešena, uzavíráme ji z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.