Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Koupil jsem BMW Z4, ktere prestalo byt pojizdne v den koupe, ujel jsem cca 85km. V servisu byla zjistena zavada palivoveho cerpadla na ktere se vztahuje pojisteni od prodejce. U prodejce jsem podal reklamaci, ktera byla nasledne zamitnuta.
Vozidlo zakoupeno v Praze v AAA auto. SPZ: 7U94871
Oprava v servisu stala 18000, pojistka od prodejce ma horni limit na zavady 15000. Spokojil bych se s kompenzaci 12000,- Kc.
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neuzpozornil, nejedná-li se o vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení.
Dobrý den, kolegové mi říkali, že s Vámi jednají o kompenzaci Vašich nákladů. Dejte mi prosím vědět, jestli jste se rozhodl nabídku akceptovat. Děkuji, Vojtěch Toráč
Žádáme spotřebitele o sdělení řešení situace a případné uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že nám spotřebitel nesdělil, jakým způsobem byla stížnost vyřešena, uzavíráme ji z důvodu nereakce spotřebitele.