Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#38971Neoprávněné stržení plateb za SMS ve prospěch společnosti Dimoco a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2020, před 5 lety

Lukáš Bláha

Znění stížnosti

Za měsíc prosinec 2019 a první polovinu ledna 2020 bylo neoprávněně strženo 5 plateb za neodeslané SMS, které jsou mi vyúčtovány operátorem O2. Celková účtovaná částka činí 495,- Kč. Nejsem si vědom o žádné službě, kterou bych si od této společnosti objednal. Prosím o zrušení těchto strhávaných plateb.


Produkt

Neoprávněné stržení plateb za SMS ve prospěch společnosti Dimoco a.s.


Požadované řešení

Prosím o zrušení této služby, kterou jsem si nikdy neobjednal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 15:43, před 5 lety

Toto znění uzavíráme, neboť se jedná o duplicitní znění a stížnost spotřebitele je již řešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.