Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 23.6.2014 jsem s Vámi uzavřela reklamační smlouvu č.0050 1972065 na opravu PC značky LENOVO výr. číslo S/N 0806727036 -který je ještě v záruce...zkřížené otvírání notebooku,dolní roh displeje obnažen,ale neporušen,displej byl celistvý,PC plně funkční.
Vámi nabídnutou opravu jsem odmítla z důvodu neuznání nároku na opravu v rámci záruky.
Dne 23.7.2014 jsem přebrala PC zabalený ,notebook jsem neotvírala,nekontrolovala...uložila jsem ho do přenosné tašky k tomu určené
a autem dovezla domů....všeho byl přítomen můj děda......Doma jsem PC otevřela a displej PC byl rozbitý,sypaly se z něj střepy....stav PC neodpovídá stavu při předání při reklamaci...je poškozen.
Dle fotografie z opravny byl PC displej celistvý,nerozbitý.
Po té má matka.... v 17hod volala na linku operátora 810 396 753 nahlásila operátorce vzniklou situaci.Operátorka přislíbila emailem kontaktovat příslušnou reklamační pobočku která měla kontaktovat matku sama.Na opakované požádání o číslo na reklamační oddělení ji nebylo vyhověno.Nikdo z reklamačního oddělení se doposud neozval.
Dne 24.7.2014 jsem PC osobně donesla na pobočku Electro World Ostrava Zábřeh. .
----------------------------------
---------------------
Vážená Paní ....
celou záležitost jsme prošetřili a bohužel Vám musím sdělit, že Váš požadavek na náhradu škody je neoprávněný a to z důvodu, že výrobek Vám byl předán oproti podpisu ve stavu v jakém přišel ze servisu a to s celistvým displejem a rozhodně ne ve stavu, ve kterém se nachází nyní, jak jste nám notebook donesla ukázat k posouzení.
Poškození muselo vzniknout po předání výrobku naším reklamačním pracovníkem, za co již neneseme zodpovědnost.
Vzhledem k poškození, se můžeme domnívat, že se jedná o důsledek vady dílu, kdy notebook byl již mechanicky poškozen a na který byl z důvodu mechanického poškození podán servisem cenový návrh a byl Vámi zamítnut.
Notebook si můžete vyzvednout kdykoliv během otevírací doby od pondělí do neděle od 9:00 do 21:00 hod.
Děkuji za pochopení.
-------------------------------------------------
Dobrý den,
opravdu jsem si jista,že k tomu to poškození při předání a přenosu PC domů dojít nemohl,protože manipulace s PC byla opatrná...existuje na to svědek.Jediným problémem bylo,že si dcera PC při převzetí nezkontrolovala a vada nebyla zjištěna hned na místě.Váš pracovník,který PC předával,dceři notebook neukázal proto nemůžete tvrdit,že byl v pořádku.Tím to je to tvrzení proti tvrzení.Máme foto z období před předání PC k reklamaci,kdy je displej zcela v pořádku,foto ze servisu taky dokazuje,že bylo vše v pořádku.Vada tedy vznikla při manipulaci s PC v době předání ze servisu do Vašeho reklamačního oddělení.
Opravdu nemám zájem Vaši firmu nijak poškodit,ale Vaše jenání se mi zdá nekorektní.Velkou chybou bylo pouze to,že si 19letá dcera Pc při předání nezkontrolovala.Že bylo vše v pořádku tedy nemůžete dokázet ani vy.
Z důvodu zničení PC na kterém opravdu nemáme podíl/svědek Porubský Jan,který byl po celou dobu přenosu PC s dcerou/ jsem nucena celou záležitost řešit občansko právním sporem či mimosoudním řešením přes asociaci spotřebitelů.
Má dcera notebook potřebuje při práci na vysoké škole,ani v jejím zájmu opravdu není své věci poškozovat.
Ráda bych tuto záležitost vyřídila v rámci vaší společnosti,věřím,že je i vaše společnost pojištěna pro tyhle případy.Jsem vašim zákaznicí už delší dobu a vždy jsem byla maximálně spokojena.Mé finanční podmínky mi opravdu nedovolují pořídit dceři nový PC.Tenhle notebook byl pouze rok starý a v záruce proto se mi prosím nedivte mému rozhořčení a snaze věc vyřešit.
Doufám ve Vaše pochopení s pozdravem......
--------------------------------------------
Notebook Lenovo IdeaPad U310/U410 Touch
vrátit zboží do původního stavu ,uznat reklamaci v záruční době.
|
Tweet |
Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Je však na spotřebiteli, aby si zboží při přebírání z reklamace zkontroloval, protože spotřebitel nese důkazní břemeno ohledně vzniku škody. Spotřebitel by tedy měl prokázat stav zboží při uplatnění reklamace, což v tomto případě není problém a poté i stav zboží k době, kdy měl povinnost si zboží z reklamace vyzvednout.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážená paní Porubská,
bohužel již zřejmě odpovídáme pozdě na Váš podnět zaslaný na dtest 28.7.2014.
Velice se omlouváme za naši nečinnost v tomto směru. Na podněty na tomto serveru (dtest) jsme začali reagovat nedávno, jsou tomu asi tři měsíce. Začali jsme si více všímat internetových stránek, kde se naši zákazníci obracejí s problémy. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojeni a snažíme se udělat pro jejich spokojenost stále více.
Pročetla jsem si Váš podnět a chápu Vaše rozhořčení, když jste zjistili poškození displeje doma po rozbalení. Jak ale sama uvádíte, je to tvrzení proti trvzení, kde vlastně k poškození došlo. Bohužel nejsme schopni nést odpovědnost za to, že si zákazník stav výrobku při jeho převzetí z reklamace nezkontroluje. Zároveň nechci omlouvat naše pracovníky, kteří by měli výrobek se zákazníkem alespoň vizuelně zkontrolovat.
V této chvíli jsme Vám schopni pomoct s pozáruční opravou výrobku, pomůžeme s kontaktováním servisu, který provede diagnostiku a nacení možnou opravu notebooku. Pak bychom probrali další možnosti.
Pokud by jste ještě stále měla zájem s námi opravu řešit, dejte nám prosím vědět prostřednictvím serveru, případně na e-mail: service.ostrava@electroworld.cz
S úctou
Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.