Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38984Nedoručení balíku do Parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Michal Vlkolenszki

Znění stížnosti

Dne 16.1.2020 jsem si objednával od společnosti Zalando balík, dne 17.1.2020 mi přišel email že mi budete zásilku doručovat a dneska 22.1.2020 mi bylo řečeno že zásilka do Parcelshopu nebyla doručena i když měla být před 5 dny k vyzvednutí,a teď se dozvím že jí budete doručovat během dneška,což mi nepřijde normální, zbytečně jsem tam šel přes celý město, žádám vysvětlení jak je tohle možné?! Normálně nepíšu stížnosti ale tady to je ten okamžik kdy musím něco napsat,jsem opravdu totálně vytočený!! Děkuji Vlkolenszki.


Produkt

Číslo Balíku 40186335178


Požadované řešení

Tohle už bohužel nemá řešení, byla to vaše chyba a teď tam budu kvůli vám muset jít zase tak mockrát děkuji a budu se vaší společnosti co nejvíc vyhýbat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 16:33, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2020 16:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.