Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, připojuji se se stejným problémem při registraci na www.s-drazby.cz ohledně inzerátu. Také mi přišla faktura na uhrazení poplatku a nevím, jak mám postupovat.
registrace na portálu s-drazby.cz
Nehradit poplatek 5000 Kč
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Společnost má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud se spotřebitel domnívá, že by popsaným jednáním mohlo dojít ke spáchání trestného činu (nebo jeho pokusu), je možné obrátit se na Policii ČR.
Dobrý den, napíšeme zde obecné vyjádření pro většinu stěžovatelů, jelikož dTest, zde píše stále stejná vyjádření, již 8 měsíc a jak je vidět z praxe, pro stěžovatele toto není řešením. Jak je výše uvedeno, za pár měsíců to bude rok, co se zde objevily první stížnosti klientů. Věřte tomu, že díky těmto stěžovatelům, jsme tak pod velkou kontrolou všech možných dohledových a kontrolních orgánů, že můžeme tvrdit, že podnikáme zcela pod "kontrolou státního dohledu". Nyní fakta: před cca 6 měsíci jsme dTestu předložily judikaturu, která hovoří 100% v náš prospěch v rámci způsobu a uzavírání stejného typu smluvní dokumentace, kdy soud řešil zdá máme nárok na 15x vyšší plnění než zde řešený poplatek. Soud pravomocně rozhodl, že máme 100% nárok na toto plnění a že v rámci uzavření smlouvy, která je uzavřena stejnou formou a způsobem jsme se jako společnost v žádném případě NEDOPUSTILY ŽÁDNÝCH KLAMAVÝCH A JINÝCH NEÁKONNÝCH PRAKTIK. Stejný způsob a formu uzavření smlouvy používáme pro služby exekuční dražby s registračním poplatkem. Zástupce dTestu se v emailové komunikaci s naší společností vyjádřil, že dTest nemá k dispozici žádnou jinou judikaturu, která by právně řešila podobnou věc. Ohledně ČOI ADR, zde velmi aktivně komunikujeme a snažíme se nad rámec našich zákonných povinností dále zlepšovat informovanost našich klientů, kdy ČOI ADR tyto naše aktivity nad rámec našich zákonných povinností vítá. Ano, pokud je klient přesvědčen, že nám nárok na poplatek nevznikl, nechme to opět posoudit soud, kdy toto je jediná cesta, jak se dobrat "pravdy".
Dobrý den.
Bylo by prosím možné stejně rychle a konkrétně odpovědět i na můj vám adresovaný email ze dne 22.1.2020? Tedy zda trváte na uhrazení celé částky, nebo zda budete akceptovat můj návrh na uhrazení vašich skutečných a oprávněných nákladů? Děkuji
Dobrý den pane Dědic, nevíme co máte přesně na mysli skutečnými a oprávněnými náklady, ale pro Vaše info níže co se vše musí učinit, aby klient mohl dostat na svůj email pouze "přeposlanou dražební vyhlášku a posudek z veřejně dostupných zdrojů".
Denně pročíst a zkontrolovat cca 50-80 NOVÝCH dražeb,
Vybrat z výše uvedeného dražby, které mají "ekonomickou výhodnost" ,
Zadat vybrané dražby do realitní inzerce, cca 7 inzertních portálů,
Zaplatit inzerci, cca 7 realitních serverů
DENNĚ kontrolovat aktuálnost ZADANÝCH cca 250-300 dražeb, zda není odročeno, zaplacen dluh, aktuálnost dražby,
Zabezpečit provoz infolinky a emailové podpory i pro neregistrované klienty, emailová podpora i So, Ne,
A další, další činnosti, které nikde nejsou vidět a je nutné je učinit, tak aby klient mohl dostat pouze přeposlanou vyhlášku a posudek.
Dobrý den.
Ale já se přeci neptám na Vaše podnikání. Já se pouze ptám, proč při té Vaší emailové podpoře 24/7 nejste schopni mi ani za 14 dní alespoň odepsat, že nemáte o dohodu zájem. A že jelikož jsem blbec, co si před registrací nepřečetl vaše podmínky a ceník, tak mám prostě platit.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.