Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes mi dorazilo vyúčtování T-mobile a v platbě je 5 SMS, každá za 99,-Kč, nikdy jsem nikomu na toto číslo nepsal ani jsem s nimi nikdy nekomunikoval.
Žádám o vrácení peněz, číslo jsem zablokoval.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Miroslav Havel
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
DIMOCO Team
Dobrý den,
odpověď týmu DIMOCO, je vágní. Nic neřeší, moje stížnost je viz výše napsaná podrobně. Žádám o vrácení peněz, jelikož jsem si žádnou službu neobjednal, nejsem spotřebitel, ale osoba neprávem obraná o peníze za "pofidérní službu", kterou jsem, opakuji, neobjednal !!!
Díky Havel
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o informace, jak konkrétně má spotřebitel postupovat, aby situaci vyřešil. Jestliže částky strhávala společnost, potom je namístě vrácení stržených částek jako tzv. bezdůvodného obohacení spotřebiteli.
Vážený pane Havle,
Děkuji za Vaši odpověď.
Obraťte se na Callcenter poskytovatelů služeb MPSC na adrese info-cz@mobileinfo.biz s příslušným číslem mobilního telefonu. Pomůžou vám zjistit, od kterých služeb poskytovatele služeb byly aktivovány, mohou vám službu zastavit a záležitost vyřešit s příslušným poskytovatelem služeb.
s pozdravem
DIMOCO Team
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zatím, nic nevrátili, ani se neozvali jak to budou řešit dál. Asi doopravdy dojde k řešení soudním sporem. Havel
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat, když spotřebiteli jiným komunikačním kanálem reakce nedorazila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.