Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38988Problémy s komunikací při žádosti o zrušení premiového členství na Singles50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Kateřina Jiráňová

Znění stížnosti

Dobrý den.

Ráda bych požádala o Vaši pomoc. Bohužel nejsem první, která se s obdobným problémem potýká.

Dne 5.1.2020 jsme v dobré víře založila mamince profil na seznamce Singles50. a zaplatila zkušební dobu na 1 měsíc. Z účtu mi bylo strženo 156,-- s tím, že členství se automaticky prodlužuje po uplynutí zkušební doby na 3 měsíce za poplatek 2247,--, které budou automaticky strženy z kreditní karty.

Abych automatickému prodloužení prémiového členství a stržení peněz předešla, odeslala jsem dne 15.1.2020, což je během požadovaných 14 dnů od uzavření smlouvy, z emailu maminky formulář odstoupení od smlouvy na email společnosti, který uvádí>>> zakaznickyservis@singles50.cz. Toto jsem opakovala cca 3 s tím, že jsem do posledního emailu uvedla též adresu pana Hlaváčka (michal.hlavacek@be2.com) a přiložila kopii podepsané žádosti o odstoupení od smlouvy. Bohužel odpovědi jsme se stále nedočkaly.

Kromě emailové komunikace jsem včera (21.1.2020) odeslala podepsaný formulář Odstoupení od smlouvy poštou, doporučeně s dobírkou na sídlo společnosti be2 S.a.r.l. v Lucemburku.

Velice děkuji za Vaši pomoc.

S pozdravem,
K. Jiráňová


Produkt

Premium členství na Singles50


Požadované řešení

Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy, aby nedošlo k automatické prolongaci Prémiového členství na portále Singles50 a vymazání veškerých osobních údajů o uživateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2020 13:12, před 5 lety

Pokud se spotřebitelka pokoušela smlouvu zrušit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno, nemůže se společnost domáhat toho, že závazek založený smlouvou mezi společností a spotřebitelkou trvá. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že se pokoušela smlouvu ukončit.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 22:47, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 15:50, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.