Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#38989Dámský elegantní kabát Damona - červený

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Eva Kamlachová

Znění stížnosti

č.o.1200063052 velikost 3XL zaplaceno 1498 Kč. Přišla mi malá velikost L. Tak po telefonické komunikaci a dodání adresy na e-mail jsem vrátila poštou ten malý kabát. Po dalším jednání o poslání správné velikosti mi začli vnucovat jiný kabát č.o1200063053 - Zimní dlouhá bunda s kožíškem Fluffy velikost L o který jsem nežádala. Mám dojem že nemáte zájem mi Dámský elegantní kabát Damona - červený 3XL s č.o. 1200063052 poslat , hlavně že jste obdrželi zaplacení 1498 Kč. Při opakované žádosti na ojednaný kabát č.o 1200063052 který byl placen na dobírku , mi bylo stále psáno že chcete varibilní symbol .Poté že jste eště nepřebrali balík co jsem poslala poštou ,Která mi okamžitě poslala e-mail že jste ho převzali. Tak bych ráda věděla jak to bude pokračovat. NEBO MI VRÁTÍTE PENÍZE 1498 KČ.


Produkt

č.o.1200063052 velikost 3XL bylo na dobírku zaplaceno 1498 Kč.Ale poslaná malá vel.L


Požadované řešení

Ráda bych dostala tu správnou požadovanou č.o.1200063052 velikost 3XL. ---Ale když by nebylo zbití tak vrácení peněz 1498 Kč
--- které jsem platila službě DPD osobně.U nich (Zásilka Z 491 6661 350).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 22:09, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 11:25, před 5 lety

je mi líto, ale toto není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:05, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:53, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.