Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
č.o.1200063052 velikost 3XL zaplaceno 1498 Kč. Přišla mi malá velikost L. Tak po telefonické komunikaci a dodání adresy na e-mail jsem vrátila poštou ten malý kabát. Po dalším jednání o poslání správné velikosti mi začli vnucovat jiný kabát č.o1200063053 - Zimní dlouhá bunda s kožíškem Fluffy velikost L o který jsem nežádala. Mám dojem že nemáte zájem mi Dámský elegantní kabát Damona - červený 3XL s č.o. 1200063052 poslat , hlavně že jste obdrželi zaplacení 1498 Kč. Při opakované žádosti na ojednaný kabát č.o 1200063052 který byl placen na dobírku , mi bylo stále psáno že chcete varibilní symbol .Poté že jste eště nepřebrali balík co jsem poslala poštou ,Která mi okamžitě poslala e-mail že jste ho převzali. Tak bych ráda věděla jak to bude pokračovat. NEBO MI VRÁTÍTE PENÍZE 1498 KČ.
č.o.1200063052 velikost 3XL bylo na dobírku zaplaceno 1498 Kč.Ale poslaná malá vel.L
Ráda bych dostala tu správnou požadovanou č.o.1200063052 velikost 3XL. ---Ale když by nebylo zbití tak vrácení peněz 1498 Kč
--- které jsem platila službě DPD osobně.U nich (Zásilka Z 491 6661 350).
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je mi líto, ale toto není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.
Přeji Vám zdárné dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.