Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, rovněž se obracím se stížností na s-drazby.cz , která mi poslala fa na 5000,- a registraci. Na sreality jsem našla pěkný inzerát rodinného domu. Po odeslání odpovědi v odpovědním formuláři mi společnost s-drazby poslala email s tučným písmem :REGISTRAUJTE SE. Registraci jsem provedla dle odkazu, ale v odkazu nikde nebylo specifikováno, že za to bude poplatek 5000,-. Pokud bych na tuto skutečnost byla upozorněná předem, nikdy bych registraci neprovedla. Myslím si, že částka je dost vysoká měla by být jednoznačně zveřejněná před registrací. Služeb jsem ani nevyužila a s jistotou mohu říct, že nikdy nevyužiju.
Nabídka nemovitosti v Hluboké nad Vltavou
Požaduji storno faktury na poplatek
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Společnost má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud se spotřebitel domnívá, že by popsaným jednáním mohlo dojít ke spáchání trestného činu (nebo jeho pokusu), je možné obrátit se na Policii ČR.
Dobrý den, napíšeme zde obecné vyjádření pro většinu stěžovatelů, jelikož dTest, zde píše stále stejná vyjádření, již 8 měsíc a jak je vidět z praxe, pro stěžovatele toto není řešením. Jak je výše uvedeno, za pár měsíců to bude rok, co se zde objevily první stížnosti klientů. Věřte tomu, že díky těmto stěžovatelům, jsme tak pod velkou kontrolou všech možných dohledových a kontrolních orgánů, že můžeme tvrdit, že podnikáme zcela pod "kontrolou státního dohledu". Nyní fakta: před cca 6 měsíci jsme dTestu předložily judikaturu, která hovoří 100% v náš prospěch v rámci způsobu a uzavírání stejného typu smluvní dokumentace, kdy soud řešil zdá máme nárok na 15x vyšší plnění než zde řešený poplatek. Soud pravomocně rozhodl, že máme 100% nárok na toto plnění a že v rámci uzavření smlouvy, která je uzavřena stejnou formou a způsobem jsme se jako společnost v žádném případě NEDOPUSTILY ŽÁDNÝCH KLAMAVÝCH A JINÝCH NEÁKONNÝCH PRAKTIK. Stejný způsob a formu uzavření smlouvy používáme pro služby exekuční dražby s registračním poplatkem. Zástupce dTestu se v emailové komunikaci s naší společností vyjádřil, že dTest nemá k dispozici žádnou jinou judikaturu, která by právně řešila podobnou věc. Ohledně ČOI ADR, zde velmi aktivně komunikujeme a snažíme se nad rámec našich zákonných povinností dále zlepšovat informovanost našich klientů, kdy ČOI ADR tyto naše aktivity nad rámec našich zákonných povinností vítá. Ano, pokud je klient přesvědčen, že nám nárok na poplatek nevznikl, nechme to opět posoudit soud, kdy toto je jediná cesta, jak se dobrat "pravdy".
Dobrý den, i přes vaše vyjádření prosím o posouzení žádosti o prominutí poplatku, případně snížení poplatku. Vašich služeb jsem nevyuzila. Několika stezovatelum jste poplatek v rámci vstřícnosti dopustili nebo snížili. Prosím o posouzení i me žádosti, kdy jsem Vám tuto prosbu zasilala min 5x do e-mailu.
Predem moc děkuji
Dobrý den paní Táboříková, posílala jste Vaši žádost na email: reklamace@s-drazby.cz ? Není možné, aby jste nám poslala 5 x email a od nás nebyla žádná reakce.
Posílala jsem to podle návodu od paní na lince se kterou jsem hovořila. Dle jejich slov jsem vždy dala odpovědět a tam jsem neustále psala, ale bez jakékoliv reakce. Navíc mi i paní na lince několikrát slíbila ze moji reklamaci předá k prošetření a soudím ze se tak nestalo. Můžete prosím dohledat e-maily z me adresy?
Moc dekuju
Dobrý den paní Táboříková, volala jste k nám 5.12.2019 a 22.1.2020. První telefonát jste požadovala podrobnosti k platbě. Ve druhém telefonátu jste uvedla, že se Vám zdá částka příliš vysoká. Komunikace s Vámi byla prověřena a bylo zjištěno, že všechny podrobnosti k platbě jste dostala opakovaně emailem a to i v rámci výzev. Emailem jste nás žádala 30.12.2019 o storno faktury za registraci, tomuto požadavku nebylo z naší strany vyhověno. Dalším emailem ze dne 31.10.2019 jste žádala info k reklamaci. Ale žádné reklamační řízení nebylo z Vašeho popudu zahájeno. Na email reklamace@s-drazby.cz nebyla z Vaší strany doručena žádná žádost na reklamační řízení.
Dobrý den, nezlobte se ale pokud takto řešíte ,,reklamace” tak ani není divu ze se moje k vám nedostala. Již v prvním e-mailu jsem Vás prosila o prověření možnosti storna poplatku. Pak jsem volala. Pak opět psala e-mail, a opět volala, ale když mate přeplněnou schránku tak je velice těžké se dovolat. Do dnešního dne mi od vás nepřišlo žádné vyjádření k me prosbě o prověření možnosti storna poplatku.
Navíc jak jsem již upozornila v předchozím e-mailu tak se neshodují ani údaje uvedené ve fakture. Opravdu jsem se maximálně snažila s vámi od prvního dne spojit a vyřešit možnosti rekalamace. Ale moje prosby šly evidentně do spamu.
Dobrý den, napíšeme zde obecné vyjádření pro většinu stěžovatelů, jelikož dTest, zde píše stále stejná vyjádření, již 8 měsíc a jak je vidět z praxe, pro stěžovatele toto není řešením. Jak je výše uvedeno, za pár měsíců to bude rok, co se zde objevily první stížnosti klientů. Věřte tomu, že díky těmto stěžovatelům, jsme tak pod velkou kontrolou všech možných dohledových a kontrolních orgánů, že můžeme tvrdit, že podnikáme zcela pod "kontrolou státního dohledu". Nyní fakta: před cca 6 měsíci jsme dTestu předložily judikaturu, která hovoří 100% v náš prospěch v rámci způsobu a uzavírání stejného typu smluvní dokumentace, kdy soud řešil zdá máme nárok na 15x vyšší plnění než zde řešený poplatek. Soud pravomocně rozhodl, že máme 100% nárok na toto plnění a že v rámci uzavření smlouvy, která je uzavřena stejnou formou a způsobem jsme se jako společnost v žádném případě NEDOPUSTILY ŽÁDNÝCH KLAMAVÝCH A JINÝCH NEÁKONNÝCH PRAKTIK. Stejný způsob a formu uzavření smlouvy používáme pro služby exekuční dražby s registračním poplatkem. Zástupce dTestu se v emailové komunikaci s naší společností vyjádřil, že dTest nemá k dispozici žádnou jinou judikaturu, která by právně řešila podobnou věc. Ohledně ČOI ADR, zde velmi aktivně komunikujeme a snažíme se nad rámec našich zákonných povinností dále zlepšovat informovanost našich klientů, kdy ČOI ADR tyto naše aktivity nad rámec našich zákonných povinností vítá. Ano, pokud je klient přesvědčen, že nám nárok na poplatek nevznikl, nechme to opět posoudit soud, kdy toto je jediná cesta, jak se dobrat "pravdy".
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, společnost posila stále stejné fráze, domnívám se ze to jde snad automaticky , protože u všech stížnosti jsou reakce naprosto stejně. Opět zadám společnost o prominutí poplatku za registraci. Služeb jsem nevyuzila a využívat nebudu. Moc děkuji za kladné vyřízení žádosti.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den paní Táboříková, sama přiznáváte, že jste registraci provedla, sama přiznáváte v neveřejném příspěvku, že je to Vaše chyba, že jste si naše smluvní podmínky nepřečetla, tudíž bylo by od Vás slušné poplatek nám uhradit i s ohledem na výše uvedenou rozsáhlou komunikaci, která také zabrala dost energie a času.
Dobrý den, i přes vaši reakci prosím o prominutí poplatku. Děkuji
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
K poslednímu vyjádření společnosti, resp. k závaznosti platebních podmínek v momentě, kdy jsou uvedeny pouze v obchodních podmínkách společnosti, spotřebitelku odkazujeme na naše první stanovisko v projednávané věci.