Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38999Neuznané/nepřevzaté odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Kateřina Sadílková

Znění stížnosti

Dobrý den,
u společnosti Vevio jsem si 13.11. objednala a uhradila šaty, objednávka 1696846, 657 Kč. Dorazily mi po urgencích v polovině prosince, nicméně naprosto neodpovídaly ani kvalitou ani popisu. Na stránkách vevia jsem dohledala, že reklamovat je nutné přes webový formulář, který jsem tedy 19.11 vyplnila a odeslala, obratem přišla automatická odpově o přijetí: Potvrzení přijetí reklamačního formuláře - 25529 - Podpora Vevio.
I přes infomraci, že zboží nemám vracet, jsem je s písemnou žádostí o dostoupení odeslala na adresu:
Vevio, Biskupský dvůr 1154, Nové Město Praha.
- i když jsi uplynula 30ti denní zákonná lhůta na vyřešení reklamace, doted jsem nijak o řešení informovaná nebyla
- balíček se mi vrát dnes zpět jako nevyzvednutý

Jak dále postupovat prosím?

Děkuji Sadílková


Produkt

Dámské podzimní šaty ve volném střihu


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2020 13:29, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dní o jejího uplatnění, nedohodne-li se spotřebitelka s prodávajícím na lhůtě delší. Není-li reklamace vyřízena v uvedené lhůtě, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitelka tedy může společnosti zaslat odstoupení od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků (vzorový dopis lze vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-753/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 17:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.