Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti Vevio jsem si 13.11. objednala a uhradila šaty, objednávka 1696846, 657 Kč. Dorazily mi po urgencích v polovině prosince, nicméně naprosto neodpovídaly ani kvalitou ani popisu. Na stránkách vevia jsem dohledala, že reklamovat je nutné přes webový formulář, který jsem tedy 19.11 vyplnila a odeslala, obratem přišla automatická odpově o přijetí: Potvrzení přijetí reklamačního formuláře - 25529 - Podpora Vevio.
I přes infomraci, že zboží nemám vracet, jsem je s písemnou žádostí o dostoupení odeslala na adresu:
Vevio, Biskupský dvůr 1154, Nové Město Praha.
- i když jsi uplynula 30ti denní zákonná lhůta na vyřešení reklamace, doted jsem nijak o řešení informovaná nebyla
- balíček se mi vrát dnes zpět jako nevyzvednutý
Jak dále postupovat prosím?
Děkuji Sadílková
Dámské podzimní šaty ve volném střihu
Vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dní o jejího uplatnění, nedohodne-li se spotřebitelka s prodávajícím na lhůtě delší. Není-li reklamace vyřízena v uvedené lhůtě, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitelka tedy může společnosti zaslat odstoupení od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků (vzorový dopis lze vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-753/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.