Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39004Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Martin Mádr

Znění stížnosti

Dobrý den pane inženýre..

Obracím se na Vás , jako na poslední instanci, která mi snad pomůže vyřešit problém s českou poštou.

Pokusím se Vám objasnit můj případ :

Sestra mi zaslala cca 16.12.2019 balík na mé jméno a adresu.

Jelikož to bylo před Vánočními svátky, neřešili jsme, že balík nedorazil, cca do týdne. Po nějaké době to již nebylo normální a sestru jsem kontaktoval, zda nemá nějaké informace. Neobdržel jsem totiž ŽÁDNOU výzvu, ani mi nebylo nic doručeno.

Sestra navštívila stránky rakouské pošty a zaslala mi itinerář, kde by zásilka měla být.

Vůbec nedokáži pochopit, proč se v něm neobjevuje jak Dětřichov, tak spádová pošta Frýdlant v.Čechách, ale pouze Liberec. Díky tomu jsem 27.12.2019 navštívil poštu LBC 1, kde jsem dodávku reklamoval.
Nicméně paní na přepážce nedokázala zásilku najít, jelikož měla ode mne pouze rakouské, podací číslo. Chtěla po mne české, ale to já nevím a ani nemám zdání, jak se k němu dostat.
Nicméně mi oznámila, že na reklamaci mají 3 měsíce. Myslím si, že pokud by se vše řešilo obratem, nedošlo by ke zpětnému odeslání balíku zpět do AT a nenastaly by další, zbytečné náklady.

Ani nechápu, že zásilka nebyla dohledatelná, dle adresáta, případně odesílatele.

V přílohách Vám zasílám podklady od sestry z rakouské strany, včetně nálepek na zásilce.

Chtěl bych podotknout, že celá zásilka má hodnotu cca 300,- €.
Dosavadní náklady činí – viz výňatek ze zprávy od sestry :

Balik se mi dnes vratil zpatky. Pokud postou, opet neni zaruceno, ze to dojde. Dosavadni naklady: € 19,90 postovne do CR, € 20,00 postovne z CR zpet do Rakouska, k tomu pak dalsi postovne do CR. Dale to budu muset prebalit do jine krabice/vice krabic; dosavadni krabice se neda pouzit, je na ni prilis mnoho zmatecnych nalepek.

Doufám, že se k mému případu Česká pošta postaví čelem a vše s Vaší pomocí vyřešíme k mé spokojenosti.

Mnohokrát děkuji za Vaší ochotu a čas vše řešit.

S úctou

Martin Mádr


Požadované řešení

Kompenzace prostředků za nedoručení a zpětné odeslání. Dále pak bezplatné, nové doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2020 12:56, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.