Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#39008Výhružná sms a e-maily od společnosti Alektum

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Julie Pešková

Znění stížnosti

Před 2 dny jsem obdržela výhružnou sms v tomto znění: Dobry den, jmenem veritele Mylando AG Vas timto upozornujeme, ze mate nyni posledni prilezitost k zaplaceni dluzne castky ve vysi 574 Kc na nas bankovni ucet cislo 5555533399/0800, a to bezodkladne, nejpozdeji vsak do 7 dnu od doruceni teto zpravy. Jako variabilni symbol uvedte cislo pripadu 772571. V pripade marneho uplynuti teto lhuty k uhrade dluzne castky jsme ihned pripraveni podniknout veskere nezbytne pravni kroky. Alektum, s.r.o. tel.: 270 005 555, e-mail: info@alektumgroup.cz5
Na uvedený e-mail jsem odpověděla s žádostí o zaslání detailů oné platby, nejsem si vědoma žádného nesplaceného dluhu, ani jsem neobdržela žádnou upomínku od spolecnosti Mylano. Na můj dotaz nikdo neodpověděl. Zato dnes mi přišel opět výhružný e-mail ve stejném znění jako sms, pouze s jiným číslem připadu. Odpověděla jsem opět s žádostí o vysvětlení. Jak mám nyní postupovat? Párkrát jsem nějaké produkty objednala, doručené byly obyčejnou poštou do schránky, a vždy jsem zaplatila bankovním převodem, takže bych platby jednoduše dohledala. Pokud mi nedodají potřebné informace, mám se ještě někam obracet? Děkuji za radu.


Produkt

Mylano / Alektum


Požadované řešení

Zastavení tohoto obtěžování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 16:05, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek neexistuje a ani nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - zde tedy Alektum, s.r.o. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Spotřebitelka pro zjištění stávajícího stavu ohledně možných dlužných částek může kontaktovat přímo věřitele. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 10:10, před 5 lety

Vymáhání ze strany věřitele bylo ukončeno na základě uznání dluhu ze strany spotřebitele.

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2020 22:25, před 5 lety


Julie Pešková

Ano, po počátečním mlčení jsem dostala požadované informace. Platbu jsem podle uvedeného variabilního symbolu nedohledala, tak jsem raději zmíněnou částku zaplatila. Děkuji za vaši pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 12:48, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.