Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefooní číslo 603283404 je v obci Vojnův Městec, PSČ 591 01,kde máme sídlo firmy KRÁLOVSTVÍ LOUTEK s.r.o. již dva měsíce bez signálu. Protože máme intrnetové bankovnictví, kde potřebujeme telefooní číso na zasílání kodů,veškeré zákaznické hovory jsou nedostupné a další spojené problémy nás vedou k tomu,že zasílám tuto stížnost.Přes několikeré upozornění není stále řešeno a nevíme ani z jakého důvodu j tomuto došlo. Na lince kam je možno tuto stížnost volat,mi nikdy neřeknou potřebnou informaci a to je co máme s tímto vážným problémem dělat.Ihned žádám o uvolnění našich čísel pro jiného operátora,který bude s námi potíže řešit,a ne pouze evidovat. S pozdravem Niederle Miroslav- prokurista s.r.o.
Možnost telefonování, nebo uvolnění čísla pro jiného operátora,který má v obci Vojnův Městec signál.
|
Tweet |
Účastník smlouvy uvádí problém pouze s jediným telefonem. Je tedy možné, že vada může být na samotném přijímači signálu přímo v telefonu nebo může být vadná sim karta. Pokud si účastník ověřil, že problém není v telefonu, SIM kartu lze většinou vyměnit na prodejně na počkání.
Poskytování služby lze také reklamovat, a to nejlépe písemně. Reklamaci vadně poskytnuté služby lze uplatnit nejpozději do dvou měsíců od poskytnutí této služby. Lhůta k vyřízení reklamace je jeden měsíc a operátor musí informovat účatníka o jejím vyřízení prokazatelným způsobem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.