Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3901Neřešení ztráty signálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Miroslav Niederle

Znění stížnosti

Telefooní číslo 603283404 je v obci Vojnův Městec, PSČ 591 01,kde máme sídlo firmy KRÁLOVSTVÍ LOUTEK s.r.o. již dva měsíce bez signálu. Protože máme intrnetové bankovnictví, kde potřebujeme telefooní číso na zasílání kodů,veškeré zákaznické hovory jsou nedostupné a další spojené problémy nás vedou k tomu,že zasílám tuto stížnost.Přes několikeré upozornění není stále řešeno a nevíme ani z jakého důvodu j tomuto došlo. Na lince kam je možno tuto stížnost volat,mi nikdy neřeknou potřebnou informaci a to je co máme s tímto vážným problémem dělat.Ihned žádám o uvolnění našich čísel pro jiného operátora,který bude s námi potíže řešit,a ne pouze evidovat. S pozdravem Niederle Miroslav- prokurista s.r.o.


Požadované řešení

Možnost telefonování, nebo uvolnění čísla pro jiného operátora,který má v obci Vojnův Městec signál.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2014 12:29, před 10 lety

Účastník smlouvy uvádí problém pouze s jediným telefonem. Je tedy možné, že vada může být na samotném přijímači signálu přímo v telefonu nebo může být vadná sim karta. Pokud si účastník ověřil, že problém není v telefonu, SIM kartu lze většinou vyměnit na prodejně na počkání.
Poskytování služby lze také reklamovat, a to nejlépe písemně. Reklamaci vadně poskytnuté služby lze uplatnit nejpozději do dvou měsíců od poskytnutí této služby. Lhůta k vyřízení reklamace je jeden měsíc a operátor musí informovat účatníka o jejím vyřízení prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 19:30, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.