Společnost


Delfín travel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39010neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Jitka Kaňková

Znění stížnosti

Několikrát jsem se pokoušela reklamovat službu, která měla být poskytnuta /nefungovala chladnička/ na zájezdu do Španělska - Mar Menor. Bohužel pro nás to byla velmi vypjatá situace, protože manžel si musí píchat injekce, které musejí být v chladničce. Reklamace byla opakovaně zamítnuta, že vše bylo údajně v pořádku. Nápravu zjednala delegátka až po třech dnech. Nejvíce mi vadí, že se delegátka ODMÍTLA přesvědčit o tom, že chladnička je zcela nefunkční. Tímto způsobem se cestovní kancelář úplně zbavuje zodpovědnosti za závady. Reklamaci klient nemá jak doložit. Náš návrh na vrácení určité částky byl zamítnut.
Uvedená situace pro náš byla velmi psychicky náročná. Pokud by se injekce zkazily, manžel by mohl ze dne na den ochrnout a zůstat na vozíku. Zhoršení jeho zdravotního stavu skutečně nastalo, ale nemůžeme dokázat příčinnou souvislost. Dovolenou jsme prožili ve stresu.


Požadované řešení

Žádáme o vrácení částky 1000,- Kč za nefungující službu a psychickou újmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 12:50, před 5 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, máfpísm spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 12:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.