Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39012Zkažená dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Jaroslav Mlázovský

Znění stížnosti

Přes Booking.com jsem objednal ubytování s transferem z a na letiště zdarma. Za transfer byl požadován poplatek. Tato informace byla u rezervace uváděna minimálně do 17.8.2019, kdy jsme na tuto skutečnost upozornili majitele ubytování s tím, proč tedy po nás požaduje platbu? Ukázali jsme mu to na našem počítači, na to reagoval velice podrážděně, nařkl nás, že jsme zloději, že ho chceme okrást a že jsme zmanipulovali stránky Booking.com. Že toto ještě neviděl a že zvažuje, že nám vrátí platbu za ubytování a že nás vystěhuje z apartmánu. I na počítači majitele ubytování byl v českém i anglickém jazyce byl uveden letištní transfer zdarma. Majitel kroutil hlavou, že to není jeho chyba, ale Bookingu a ať to řešíme s Bookingem a že on požaduje 120BGN, že je vyloučeno aby vozil hosty zdarma, protože s tím má náklady a také mu to zabere čas. Pro uklidnění situace jsme 120BGN zaplatili. Majitel celou částku přijal, ale vzápětí nám 60BGN vrátil s tím, že si ještě rozmyslí, zda nás vůbec příští sobotu (24.8.2019) odveze. Nebylo to příjemné... O této situaci jsme informovali booking.com - dosud bez odpovědi, resp. automatická odpověď s doporučením kontaktovat ubytování.


Produkt

letištní transfer při objednání ubytování nabízen zdarma - byl požadován poplatek


Požadované řešení

vrátit platbu za letištní transfer a slevu z ceny ubytování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 12:22, před 5 lety

Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Spotřebitel se proto může obrátit na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 15:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.