Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.12.2019 jsem narazila pri výběru dárků na Vánoce. Na eshop,který se tvářil jako český a vše má skladem. Pro jistotu jsem zavolala na linku a přesvědčila se zdá bude do vánoc doručeno. Nákup autíčka Ford Raport za 819 kč. Paní mi řekla. Ano je skladem a zaplaťte podle platebních podmínek. Vše máme skladem a ihned odesílané.cekala jsem týden a znovu tam volala .Paní už byla arogantní a řekla mi,že zboží přijde až zav25 dní. Chtěla jsem okamžitě odstoupit od smlouvy,ale paní se mi vyslala. Zboží samozřejmě do vánoc nepřišlo. Asi 15.1. 2020 jsem opět urgovala svůj nákup a jaké bylo mé zděšení když mi paní sdělila,že jsem zboží převzala. Nic jsem neprezvala a žádné zboží nemám. Mám jen pachuť z okradeni rodičů malých dětí. Poslala jsem jim snad 10 meilu. Nereagují. Poslali mi sledování balíku. Což považuji za jejich největší podvod. Balík nedorucen. Je vykázán jako doručen a váha uvedená 0. Takže zřejmě podvod s prázdnou obálkou. Ale bohužel nemám ani tu. Nevím co dělat. Ale nechci si to nechat líbit. Zasílám reklamační protokol firme lunzo. Ale bude tvrdit.ze balíček je doručen. Balíček nemám a nic jsem nepodepsala. Není doručen.. Prosím vás o pomoc . Dekuji moc Sarka Sykorova. Číslo mě objednávky je 1546905413.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající se zavazuje, že spotřebiteli odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Spotřebitel se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Dodá-li prodávající věc na místo určené spotřebitelem, převezme spotřebitel věc při dodání. Převzetím koupené věci nabývá spotřebitel k věci vlastnické právo. Nestane-li se tak, může spotřebitel požadovat po prodávajícím vydání zboží nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení toho, co plnil.
Ztratilo-li se zboží při přepravě, je za způsobenou škodu odpovědný provozovatel poštovních služeb prodávajícímu a prodávající je zase odpovědný za dodání zboží spotřebiteli.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Vaše zásilka byla prodejcem odeslána 16.12.2019, obvyklá doba dodání je 5-25 pracovních dní od odeslání zboží prodejcem.
Dle informací České pošty Vám již zásilka byla doručena 13.1.2020: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LE700370243CN
Zásilka tedy byla doručena v námi uvedené lhůtě pro dodání. Byla doručena v místě Vašeho bydliště. Hmotnost je 0 kg, jelikož se jedná o zásilku z Číny, kterou Česká pošta nepřevažuje. U všech zásilek z Číny je tedy vždy uvedena hmotnost 0 kg.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo s.r.o.
Zásilka mi nebyla doručena. Balík nemám. Nic jsem neprevzala. Žádám odesílatele aby balíček urgoval. Já balíček nemám. . Nevím jak to ještě mám říct. Napsat. Balíček mi nebyl doručen.. Žádám vrácení peněz. Sykorova Sarkam
Dobrý den,
kontaktujte prosím danou dodejnu II Hranice, kde Vám k doručení dokáží říci více informací. Poté nás kontaktujte.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo s.r.o.
Dobrý den.Zbozi mi nebylo dodáno.A podle zákona jste povinni toto udělat vy a pokud vím tak jste ode mě vyinkasovali 819kc a nyní se vše snažíte hodit na mě.znovu vás žádám abyste se obrátili na odesílatele. Nic méně na poštu zajdu jako akt dobre vůle. A ozvu se s výsledkem. Je velmi zarážející, že jste asi po 10 mých meilech semnou nekomunikovali a nyní komunikujete. Veškeré recenze které jsou o vás napsaný. Jsou pravdivé. Bohužel jste si založili bysnys na lidské duverivosti. Kdyby se do tohoto sporu nevlozili vaše stížnosti zcela jste mě ignorovali. Sarka Sykorova.
Dobrý den,
včerejším dnem jsme kontaktovali danou dodejnu II Hranice ohledně Vaší zásilky. Dnes nás kontaktovali zpět s vyjádřením, že zásilku převzal 13.1.2020 v 11:44 Jiří Sýkora. Převzal ji tedy Váš manžel/syn/otec.
Na základě tohoto zjištění prosíme dtest o uzavření této stížnosti.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo s.r.o.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme o potvrzení informace a případné uzavření stížnosti.
V pondělí 27.1 2020 jsem byla na poště v Hranicích se zeptat na doručení a chtěla vidět podpis. Nic takového nemají. A neporizuji. Paní mě odeslala aby reklamaci vyřídil čínský odesílatel. Lunzo tvrdi.ze balíček převzal Jiri Sýkora. Lze. A tvrdi to pouze proto.ze on byl objednávátel. Žádný balíček nemáme a česká pošta netvrdí a neví.ze balíček předala panu Sykorovi. Což je pouze dedukce protože on byl adresát. Balíček nemáme. 819 kč také ne a já své peníze požadují. Že zákona jsou povinni balíček doručit. Balíček nemám.. Je smutné,že je to zlodějna na hračkách. V recenzích a ve stiznostech toto je jejich běžna praxe. Okrádát. Dekuji. Balíček nemáme a pan lze.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.