Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Mám u Vodafone tarif ODEPIŠ již 10 let. Pravidelná platba je 12.50 Kč/měsíc. Od června 2014 mě tarif zvýšili na 49 Kč/měsíc, i když jsem o to NEŽÁDAL!!!Jsem důchodce a minulý tarif 40 volných minut mě vyhovoval. V novém tarifu je 400 volných minut, ale ty já nevyužiji.
Operátor na zákaznické lince Vodafonu tvrdí, že minulý tarif nelze vrátit zpět. Prosím, zjistěte kde je pravda.
Mojí známí, také důchodci, mají stejný problém s Vodafonem !!!
Děkuji za odpověď, Jiří Kvapil
Tarif ODEPIŠ
Požaduji po Vodafonu vrátit tarif Odepiš na původní cenu 12.50 Kč/měsíc (s DPH).
Vodafone
Vinohradská 3217/167, PRAHA
www.vodafone.cz
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje poskytovateli služby jednostranně měnit podmínky smlouvy. Poskytovatel služby je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je poskytovatel povinen informovat o této změně spotřebitele. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy, nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení spotřebitele, je podnikatel povinen prokazatelně informovat spotřebitele rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování. Doporučujeme spotřebiteli, aby si prošel svá vyúčtování a zjistil, zda poskytovatel splnil zákonnou povinnost. V opačném případě by bylo nutné uplatnit reklamaci vyúčtování. Výsledkem reklamace by mělo být splnění informační povinnosti a možnost ukončit smlouvu v dodatečné přiměřené lhůtě.
Hezký den, pane Kvapile,
o změně tarifu Odepiš jsme naše zákazníky předem informovali, a to v květnovém nebo červnovém Vyúčtování, podle toho, kdy máte zúčtovací období. K samotné změně došlo od 20. června dále, opět podle toho, kdy Vám vystavujeme Vyúčtování.
Je mi líto, že Vám nová podoba tarifu nevyhovuje, ale nemohu Vám zařídit návrat k původní podobě tarifu. Odepiš jsme měnili všem zákazníkům (došlo k navýšení volných minut na 400 a změně ceny na 49 Kč měsíčně). Jestli Vám nový tarif nevyhovuje, můžete nás požádat o změnu na jiný z nabídky, např. přes linku *77.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Je v mém věku zcela zbytečné se rozčilovat.