Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#3902Neoprávněná změna tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Jiří Kvapil

Znění stížnosti

Mám u Vodafone tarif ODEPIŠ již 10 let. Pravidelná platba je 12.50 Kč/měsíc. Od června 2014 mě tarif zvýšili na 49 Kč/měsíc, i když jsem o to NEŽÁDAL!!!Jsem důchodce a minulý tarif 40 volných minut mě vyhovoval. V novém tarifu je 400 volných minut, ale ty já nevyužiji.
Operátor na zákaznické lince Vodafonu tvrdí, že minulý tarif nelze vrátit zpět. Prosím, zjistěte kde je pravda.
Mojí známí, také důchodci, mají stejný problém s Vodafonem !!!
Děkuji za odpověď, Jiří Kvapil


Produkt

Tarif ODEPIŠ


Požadované řešení

Požaduji po Vodafonu vrátit tarif Odepiš na původní cenu 12.50 Kč/měsíc (s DPH).
Vodafone
Vinohradská 3217/167, PRAHA
www.vodafone.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 17:05, před 10 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje poskytovateli služby jednostranně měnit podmínky smlouvy. Poskytovatel služby je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je poskytovatel povinen informovat o této změně spotřebitele. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy, nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení spotřebitele, je podnikatel povinen prokazatelně informovat spotřebitele rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování. Doporučujeme spotřebiteli, aby si prošel svá vyúčtování a zjistil, zda poskytovatel splnil zákonnou povinnost. V opačném případě by bylo nutné uplatnit reklamaci vyúčtování. Výsledkem reklamace by mělo být splnění informační povinnosti a možnost ukončit smlouvu v dodatečné přiměřené lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2014 12:50, před 10 lety

Hezký den, pane Kvapile,

o změně tarifu Odepiš jsme naše zákazníky předem informovali, a to v květnovém nebo červnovém Vyúčtování, podle toho, kdy máte zúčtovací období. K samotné změně došlo od 20. června dále, opět podle toho, kdy Vám vystavujeme Vyúčtování.

Je mi líto, že Vám nová podoba tarifu nevyhovuje, ale nemohu Vám zařídit návrat k původní podobě tarifu. Odepiš jsme měnili všem zákazníkům (došlo k navýšení volných minut na 400 a změně ceny na 49 Kč měsíčně). Jestli Vám nový tarif nevyhovuje, můžete nás požádat o změnu na jiný z nabídky, např. přes linku *77.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2014 18:01, před 10 lety


Jiří Kvapil

Hodnocení:

Komentář: Je v mém věku zcela zbytečné se rozčilovat.