Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#39020Nevrácené penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2020, před 5 lety

Jiří Vodička

Znění stížnosti

8.12.2019 jsem reklamoval dětskou obuv zakoupenou 6.12.2019 z důvodu vypárání nití. Na prodejně v OC Luka v Praze byla reklamace uznána s tím, že peníze budou vráceny na kartový účet do 10 dnů. 26.12.2019 jsem odesílal e-mail na reklamační oddělení s naskenovanýmy dokumenty. Již třikrát jsem e-mailem apeloval o vrácení peněz a odpověď je stále stejná. Mrzí nás to a vaší situaci prověřujeme v našem finančním oddělení. Zkrátka do dnešního dne (22.2.2020) peníze nebyly vráceny.


Produkt

17571600/35/ rekreační obuv


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 09:39, před 5 lety

V případě reklamace, kde je lhůta určována § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je nutné vyřízení reklamace vč. případného vrácení peněz vyřídit ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace. Prodloužení lhůty k vyřízení reklamace je možné pouze na základě dohody, a to pouze ke konkrétnímu případu.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.