Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.12.2019 jsem reklamoval dětskou obuv zakoupenou 6.12.2019 z důvodu vypárání nití. Na prodejně v OC Luka v Praze byla reklamace uznána s tím, že peníze budou vráceny na kartový účet do 10 dnů. 26.12.2019 jsem odesílal e-mail na reklamační oddělení s naskenovanýmy dokumenty. Již třikrát jsem e-mailem apeloval o vrácení peněz a odpověď je stále stejná. Mrzí nás to a vaší situaci prověřujeme v našem finančním oddělení. Zkrátka do dnešního dne (22.2.2020) peníze nebyly vráceny.
17571600/35/ rekreační obuv
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě reklamace, kde je lhůta určována § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je nutné vyřízení reklamace vč. případného vrácení peněz vyřídit ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace. Prodloužení lhůty k vyřízení reklamace je možné pouze na základě dohody, a to pouze ke konkrétnímu případu.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.