Společnost


Pratenorm s.r.o.

Počet nahlášených stížností:342
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 49 stížnostech.

#39022Poplatek za registraci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 5 lety

Zuzana Ježková

Znění stížnosti

Dobrý den,
nechtěla jsem komunikovat přes tuhle stránku, ale na můj email mi zatím nikdo neodpoveděl (cca týden). Bohužel jsem nebyla příliš pozorná při čtení všech podmínek při registraci na tento portál. Ráda bych se zeptala, zda bych mohla komunikovat se zástupcem nebo majitelem firmy. Jak jsem psala v emailu, jsem sociální pracovnice a bohužel 5 tisíc korun je pro mě veliký výdaj, se kterým jsem dopředu nepočítala. Touto cestou bych moc chtěla požádat o zrušení poplatku za registraci nebo jeho snížení.
Děkuji za Váš čas a ochotu komunikovat.
S pozdravem Ježková


Produkt

registrační poplatek


Požadované řešení

Prosím o storno poplatku nebo jeho snížení. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 08:53, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2020 09:46, před 5 lety

Dobrý den paní Ježková, bohužel žádný email od Vás k nám nedorazil. Vážíme si klientů, kteří dokážou otevřeně přiznat svoji chybu a neopatrnost a komunikují slušně. Na druhou stranu není možné odpouštět úplně vše, jelikož s naší činností jsou spojeny nemalé výdaje na zajištění provozu. Jen např. denní kontrola cca 300 nemovitostí v dražbě ručním způsobem za využití lidských zdrojů, další činnost denně zkontrolovat cca 100 nových dražeb a vybrat pro naše klienty ty nejzajímavější + přečíst všechny dražební vyhlášky atd. funguje telefonická podpora, atd, atd. Necháme pouze na Všem zvážení, zda naši službu nějak oceníte, ale z naší strany tuto komunikaci berte jako stornování naši výzvy k úhradě a prominutí poplatku v plné výši. Dále Vám nabízíme možnost až 5 splátek, ale vše je již nyní pouze na Vašem svobodném rozhodnutí. Z našeho pohledu nám již nyní ničeho nedlužíte, pokud nám chcete nějakou částkou přispět, můžete, pokud ne, nemusíte. K výše uvedenému názoru dTestu, tak s tímto nesouhlasíme, jelikož dTest tento názor prezentuje u každé stížnosti, můžete si přečíst naše vyjádření k tomuto názoru u jiných stížností, at to zde nemusíme opakovaně uvádět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2020 11:20, před 5 lety


Zuzana Ježková

Dobrý den,
opravdu moc Vám děkuji za vstřícné jednání! Opravdu uznávám svoji chybu, nechť je mi ponaučením do budoucna. Velmi si vážím storna mé pohledávky.
S pozdravem Ježková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 08:55, před 5 lety

Dobrý den, dle našeho názoru je možné stížnost uzavřít a vyhodnotit jako úspěšné dosažení "dohody".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2020 13:32, před 5 lety


Zuzana Ježková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, dekuji za vyrizeni me zadosti.