Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednavka tovaru (panske stylove pracovne boty) bola prijata 9.10.2019. Zaciatkom 11. masiaca bola prijata, ale boty uplne inej farby a velkosti. Na co som reagovala vyplnenim reklamacneho formulara. Reakcia obchodu (18.11.2019):
"Dobrý den,
pokud jste vyplnil/a reklamační formulář, prosím o trpělivost, kolegyně z reklamačního oddělení Vás budou kontaktovat. Žádáme Vás o zaslání čísla účtu, konkrétní zboží nejde reklamovat."
Hned som poslala cislo uctu, np do dnesneho dna (23.01.2020) sa nic nestalo. Pisem emaily so ziadostou o informaciu ohladne mojej reklamacie, no nikto nereaguje.
Pánské stylové pracovní bezpečnostní boty R70 Barva: Dark red, Velikost: 45. Prisli modre, uplne iny model, velkost 42!
Kedze boty reklamovat nejde, jednoduchym riesenim je poslat mi peniaze na cislo uctu, ktore som poslala e-mailom.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.