Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , nebyla ni stále ještě připsaná platba ve výši 300 Kč , která po ověření v KB bance odešla 21.1.2020 . Žádám o urychlené navýšení kreditu ,po řádné úhradě na mojí linku 272 049 216 , jsem Vaší zákaznicí přes 10 let a toto se mi ještě nestalo ,zemřel mi manžel a pořebuji vyřizovat plno věcí Vyhnálková
do víkendu potřebuji mít navýšený svůj zaplacený kredit , z banky odešel 21,2,2020 , telefonicky ověřeno i odepsáno z mého účtu
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka dodržela správný postup pro připsání kreditu, je společnost povinna jí jej připsat. Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.