Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39032Nepřipsána platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 5 lety

Drahomíra Vyhnálková

Znění stížnosti

Dobrý den , nebyla ni stále ještě připsaná platba ve výši 300 Kč , která po ověření v KB bance odešla 21.1.2020 . Žádám o urychlené navýšení kreditu ,po řádné úhradě na mojí linku 272 049 216 , jsem Vaší zákaznicí přes 10 let a toto se mi ještě nestalo ,zemřel mi manžel a pořebuji vyřizovat plno věcí Vyhnálková


Požadované řešení

do víkendu potřebuji mít navýšený svůj zaplacený kredit , z banky odešel 21,2,2020 , telefonicky ověřeno i odepsáno z mého účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 12:45, před 5 lety

Pokud spotřebitelka dodržela správný postup pro připsání kreditu, je společnost povinna jí jej připsat. Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 13:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.