Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39033Uhrazení částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 5 lety

Lucie Hagarova

Znění stížnosti

2.1.2020 jsem psala stížnost ohledně seznamky Be2. Přišla mi odpověď

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Je nám to velice líto, ale pod Vaším e-mailem Lucie.Hagarova@seznam.cz Váš profil v naší databázi nemůžeme najít.

Musíte nám svůj požadavek poslat z e-mailové adresy, kterou jste použil(a) k registraci na našem webu.

Pokud jste dříve požádal(a) o smazání profilu pod e-mailem Lucie.Hagarova@seznam.cz, může být z naší databáze již odstraněn a nebudeme o něm mít žádné informace.

Tento postup je v souladu s GDPR a v zájmu Vaší osobní bezpečnosti a Vašeho pohodlí.

Na tento email jsem reagovala takto:

08/01/2020 18:10 - Lucie.Hagarova@seznam.cz wrote:
Dobrý den, použila jsem emailovou adresu z které vám pisu. Mohu vám doložit emailovou komunikaci o zrušení členství. Jiný email bohužel nepoužívám.
S přáním hezkého dne
Lucie Hagarova

Dostala se mi odpověď:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.

Veškerou budoucí korespondenci adresujte prosím přímo Vymáhací společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek


Má odpověď:

0/01/2020 16:50 - Lucie.Hagarova@seznam.cz wrote:
Dobrý den paní Hájková,
Děkuji za Vaši odpověď. Přijde Vám normální aby mi korespondence přicházela v německém jazyce od jakési firmy. Jsme v Čechách. Tak že nehodlám řešit tuto situaci s jakousi německou společnosti. Výpověď jsem zasílala poštou. Žádné odpovědi se mi nedostalo. Druhá věc vaše firma mě dopředu neiformovala že bych měla zaplatit další poplatek.
S přáním hezkého dne
Lucie Hagarova

odpověď od společnosti Be2

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Chtěli bychom zdůraznit, že jste uzavřel(a) právně závaznou kupní smlouvu s odpovídajícími platebními závazky.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené a vzhledem na to je z Vaší strany požadovaná platba za probíhajíci předplatné období.

Nedostali jsme od Vás doklad o včasné výpovědi Prémiového členství. Pokud jste předplatné nechtěl(a) obnovit, bylo nutné nám před odsouhlaseným datem obnovení zaslat výpověď. Tyto informace byly poskytnuty v době nákupu a jsou také uvedeny v našich smluvních podmínkách, které jste při provádění platby akceptoval(a). To, že službu nepoužíváte, neznamená, že Vaše Prémiové členství je automaticky zrušeno.

Pokud byl Váš členský poplatek stornován, musíte uhradit nezaplacenou částku.

Výška členského poplatku odpovídá cenám platným v době uzavření smlouvy. Dále upozorňujeme, že při uzavírání smlouvy jsou jasně stanoveny všechny ceny, a to jak pro počáteční nákup, tak pro obnovení, slevy, akční ceny atd.

Z údajů, které máme k dispozici, je nepochybné, že jste smlouvu uzavřel(a) Vy. Veškeré relevantní informace by rovněž byly poskytnuty jako důkaz při vymáhání pohledávky.

Váš profil byl předán naší externí agentuře pro vymáhání pohledávek. Jakmile externí společnost platbu potvrdí, proces vymáhání se zastaví.

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek

Dále jsme již na email nereagovala


Produkt

be2


Požadované řešení

Ukončení veškerých pohledávek ze strany společnost Be2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 10:43, před 5 lety

Z uvedené e-mailové komunikace zcela přesně nevyplývá, jak přesně probíhal závazkový vztah mezi společností a spotřebitelem. Při odpovědi tedy vycházíme z toho, že se jednalo o automatickou prolongaci členství, která je uvedena pouze v obchodních podmínkách. Dále je ze stížnosti patrné, že věc byla předána inkasní agentuře.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pro správné posouzení je klíčové, kde bylo ujednání o automatickém prodlužování uvedeno. Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Vycházíme-li však z předpokladu, že automatická prolongace smlouvy je v souladu s výše citovaným rozhodnutím Nejvyššího soudu ČR neúčinná, pak závazek zaniká uplynutím původně sjednané doby.

Dále preventivně upozorňujeme, že tuto povinnost spotřebitel nemá ani v případném vztahu k inkasním agenturám. Ty rovněž nemají ze zákona žádné speciální oprávnění k tomu dluhy vymáhat (nejedná se o exekutory).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 22:30, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 15:44, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.