Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Koupil jsem Samsung QE43Q60R nutný kvalitní signál,11.1.2020 požadavek na O2 Hostivař kde mám zákaznický ůčet cca 40 let.
Aniž mi bylo něco nabídnuto byly komponenty vybrány technikem , které ve své sestavě nejsou schopny zajistit odpovídající signál.Do této chvíle internet nepřipojen,nefunguje.
V průběhu 2 týdnů opakované návštěvy prodejny stále doplŇovány komponenty
1. pokus návšteva technika, který přijel vybaven na kabelové připojení,ač jsem žádal připojení. bezdrátové .Další technik na prodejně mne zaslal kurýrem vybavení pro montáž bezdrátovým způsobem které jsem neviděl -do této chvíle nefunguje , zapojení technikem mi nebylo dopřáno,při třetí návštěvě byla vymněna SIM karta a tím odstraněny závady (nebyly, internet nadále nejde připojit).
Nicméně od techniků jsem se dozvěděl že zvolený způsob připojení nebude stačit kvalitnímu využití zakoupeného televizoru .Teprve v té chvíli jsem doma otevřel stránky O2 a tam zjistil,že můj dům jmenovitě umožŇuje příjem 50 Mb/s až 100 Mbs a že máte v jiné nabídce odpovídající zařízení umožňující příjem 5G , jaké jsem požadoval od počátku.Zrušeni smlouvy 14 dní neumožnUjete- jsem tedy nevolník, navrhuji tedy naplnění smlouvy dodávkou komponet 5G ve výše uvedeném jako 5G internet HD sříbrný případně HD zlatý.
Vladimír Klega 602360633 Lochotínská 285 Praha 10900 Horní Měcholupy.
Je mi 86 let , budiž to vysvětlením neznalosti některých technických termínů.Popis dění není úplný ,pro pochopení sna dostatečný.
Nevyhovující sestava-neplní požadavky na kvalitu signálu-montáž neúspěšná dle návodů
Navrhuji-odstoupit od smluv nelze (pěkná obezlička-využil jsem ji jinde bez problémů
Dodat technologii 5G bezdrátová pro jeden přijímač uvnitř objektu.
ZRUŠIT SMLOUVY OMS 141165824 OMS14348089 OMS14165824 Set-top-box (19.1.2020
zachovat zákaznický účet 3621683515 tlf 602360633 bez jakýchkoliv změn.
Dejte,mi prosím,nějaký kontakt na technika,(prodejnu)která mne vnucené komponenty uvede do provozu včetně Televizoru, což mi nebylo dopřáno i kdy jsem opakovaně tuto službu požadoval stejně tak jako technologii pro zřízení přípojky bezdrátové s odpovídající pro tento účel vhodnou .
Pokud není možné vyhovět, budu nucen přiměřeným způsobem reagovat.
Vladimír Klega
|
Tweet |
Pokud spotřebitel od počátku žádal na podniketli dodání určitého typu zboží, přičemž provedl dostatečnou specifikaci toho, o jaké zboží má zájem, pak má podnikatel povinnost dodat právě tento typ zboží.
Dodal-li podnikatel jiný typ zboží, než jaký po něm spotřebitel vyžadoval, mohlo by se jednat o nesplnění jakosti při převzetí, což je v rozporu s § 2161 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
dle kontroly objednávek došlo k tomu, že na místě instalace není dostatečný signál pro provozování služeb, proto také nedošlo k žádné realizaci internetu, či O2 TV.
Objednávky pod číslem smlouvy: OMS - 14165824 a OMS - 14348089 jsou zrušeny, Set top box na splátky, který si poté vzal zpět technik již řeší kolegové z reklamačního oddělení, které Vás budou kontaktovat s dořešením. Číslo smlouvy 141165824, kterou jste zde uvedl jsem bohužel nedohledala a pravděpodobně se jedná o překlep, když jste následně uvedl číslo 14165824 (pokud se jedná o jinou, prosím o její doplnění).
Na svém mobilním čísle máte tarif Free + Modrý, který obsahuje neomezené volání, SMS a 1 GB dat (původní změna byla stornována).
V případě, že jste si přál zřídit pouze technologii 5G, která je vzduchem stejně jako připojení LTE, které bylo původně sjednáno, stačí službu objednat i telefonicky na lince 800 02 02 02 (bezplatná linka) nebo mohu předat Váš kontakt na kolegy, kteří by se s Vámi ohledně zřízení telefonicky domluvili.
K využívání služby na technologii 5G je třeba instalace vnitřní, či vnější antény, která vychází měsíčně na splátky po 99 Kč na 48 měsíců (včetně modemu) a k O2 TV by se pořizoval Set top box (na splátky po 49 Kč na 48 měsíců). Dle kontroly Vaší adresy by byla možná rychlost až 100 Mb/s, ale můžete mít samozřejmě i nižší.
Za komplikace s řešením se Vám velmi omlouváme a věříme, že se do budoucna nebude nic takového opakovat.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
mezi tím jsem zaplatil 2742,08 Kč (na doporučení GURU. Hostivař) s tím, že přeplatek za nedodané služby mne bude převeden na můj účet 3621683515 po vypořádání všech plateb jednorázových a dalších . bylo slíbeno do měsíce .
Teprve potom rozhodnu jaký režim objednám, aby nedošlo k dalšímu nedorozumění.
P.s Jste si jisti že na adrese Lochotínská 285 Praha 15 jsou podmínky příjmu
HD 100Mb/s dostačující?
Vladimír Klega
Hezký den,
na Vaší adrese je dle údajů z lokality tato možnost rychlosti, ale vždy ještě probíhá dodatečné měření v místě technikem, který signál znovu proměří - potvrdí a následně umístí vnitřní, či vnější anténu.
Aktuálně je již uhrazená faktura částečně dobropisována (lze vidět část přeplatku v Moje O2) a situaci s přeplatkem si ještě kolega z reklamačního oddělení hlídá.
Jelikož už nemám zde v situaci jak více pomoci a má to již plně v kompetenci jiné oddělení, přiřazuji vše zpět na společnost dTest, aby zvážila uzavření této stížnosti.
Ještě jednou se za celou situaci omlouvám a je mi líto, že nebylo možné zřídit služby na běžné LTE technologii a nebyla Vám sdělena možnost přejít na síť 5G - ready.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Stížnost tedy na základě sdělení společnosti přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost stížnost uzavřít.
Spotřebitel nám potvrdil, že se nakonec stížnost podařilo vyřídit k jeho spokojenosti. Stížnost tedy uzavíráme.