Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3904Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Jakub Lásko

Znění stížnosti

Špatným namontování servisované komponenty v servisu došlo k její poškození během převozu. Při opětovném poslání nebyla reklamace uznána.

Vlivem převozu se u komponenty(procesoru) zohýbali piny, takže je dále nepoužitelný.

Zboží putovalo mezi servisem v Příbrami a pobočkou CZC v Ústí nad Orlicí. Tzn. přeprava zboží se mě vůbec netýká a nemám co řešit s dopravcem.

Celá objednávka šla hned po 3 dnech od převzetí na reklamaci a po 16 dnech co mě zboží poslali jako reklamované jsem to musel obratem hned další den odeslat znovu na reklamaci, kvůli zmíněné špatné montáži.


Produkt

AMD Vishera FX-6300


Požadované řešení

Vyměnit poškozený produkt za nový a nebo vrátit peníze za celou sestavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 16:54, před 10 lety

Sjednával-li přepravu prodávající, odpovídá spotřebiteli za škodu, která v důsledku přepravy vznikne. Zde spotřebitel navíc vznesl předpoklad, že komponenty byly špatně namontovány a v důsledku toho došlo k jejich poškození. Pokud se tento předpoklad prokáže, má spotřebitel právo na odstranění této závady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2014 11:19, před 10 lety

Dobrý den,

proběhla výměna komponent CPU, MB a operačních pamětí.

PC bude odesláno na Vaší adresu.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2014 13:07, před 10 lety


Jakub Lásko

Ano tato výměna sice proběhla, ale zde se jedná o jiný problém, který nastal následně po této výměně.

Právě během této výměny byl již zmíněný vyměňovaný CPU špatně namontová a během přepravy poškozen. A právě o to poškození procesoru se zde jedná.

Takže mi není jasné proč zde toto zmiňujete?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 16:35, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že otázka směřuje přímo vůči prodávajícímu, přeřazujeme možnost reakce na něj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2014 12:40, před 10 lety

Dobrý den pane Lásko,

takže PC je momentálně fyzicky u Vás a CPU je mechanicky poškozen? Můžete poškození přiblížit nebo nafotit?

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2014 18:22, před 10 lety


Jakub Lásko

Dobrý den,

omlouvám se za spožděnou reakci. Už jsem byl kontaktován panem Milanem Brettlem (vedoucím reklamací) a procesor jsem mu odeslal k dalšímu řešení. Takže nyní čekám na jeho vyjádření, počítám, že ve čtvrtek nebo pátek tohoto týdne mu byl doručen.

Děkuji.
Jakub Lásko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 17:12, před 10 lety

Jelikož se společnost dále k řešení stížnosti nevyjádřila, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.