Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Špatným namontování servisované komponenty v servisu došlo k její poškození během převozu. Při opětovném poslání nebyla reklamace uznána.
Vlivem převozu se u komponenty(procesoru) zohýbali piny, takže je dále nepoužitelný.
Zboží putovalo mezi servisem v Příbrami a pobočkou CZC v Ústí nad Orlicí. Tzn. přeprava zboží se mě vůbec netýká a nemám co řešit s dopravcem.
Celá objednávka šla hned po 3 dnech od převzetí na reklamaci a po 16 dnech co mě zboží poslali jako reklamované jsem to musel obratem hned další den odeslat znovu na reklamaci, kvůli zmíněné špatné montáži.
AMD Vishera FX-6300
Vyměnit poškozený produkt za nový a nebo vrátit peníze za celou sestavu.
|
Tweet |
Sjednával-li přepravu prodávající, odpovídá spotřebiteli za škodu, která v důsledku přepravy vznikne. Zde spotřebitel navíc vznesl předpoklad, že komponenty byly špatně namontovány a v důsledku toho došlo k jejich poškození. Pokud se tento předpoklad prokáže, má spotřebitel právo na odstranění této závady.
Dobrý den,
proběhla výměna komponent CPU, MB a operačních pamětí.
PC bude odesláno na Vaší adresu.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Ano tato výměna sice proběhla, ale zde se jedná o jiný problém, který nastal následně po této výměně.
Právě během této výměny byl již zmíněný vyměňovaný CPU špatně namontová a během přepravy poškozen. A právě o to poškození procesoru se zde jedná.
Takže mi není jasné proč zde toto zmiňujete?
Vzhledem ke skutečnosti, že otázka směřuje přímo vůči prodávajícímu, přeřazujeme možnost reakce na něj.
Dobrý den pane Lásko,
takže PC je momentálně fyzicky u Vás a CPU je mechanicky poškozen? Můžete poškození přiblížit nebo nafotit?
Děkuji.
Lukáš Boček
Dobrý den,
omlouvám se za spožděnou reakci. Už jsem byl kontaktován panem Milanem Brettlem (vedoucím reklamací) a procesor jsem mu odeslal k dalšímu řešení. Takže nyní čekám na jeho vyjádření, počítám, že ve čtvrtek nebo pátek tohoto týdne mu byl doručen.
Děkuji.
Jakub Lásko
Jelikož se společnost dále k řešení stížnosti nevyjádřila, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.