Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39043Nedoručení balíku na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 5 lety

Martina Lehnertová

Znění stížnosti

Dobrý den,

nestalo se to poprvé, proto jsem se rozhodla řešit problém stížností. Bylo mi oznámeno dodání zásilky mezi 11-13 hodinou. Doma jsem byla po celou dobu. Ve 13:45 zvoní telefon - jedno zazvonění, než jsem stihla stisknout příjem, přestal zvonit. Volala jsem tedy zpět - obsazeno. Než jsem stihla zavěsit, přišel email, že bude balík uložen na PPL Parcelshopu. Kdybych telefon nezvedla, nebo zvedla s tím, že nejsem doma, anebo se to snad stalo poprvé, vůbec bych to neřešila. Ale stává se běžnou praxí, že doručovatel buď nezavolá vůbec a rovnou balík uloží do Parcelshopu anebo "se nedovolal" a uloží do Parcelshopu. Vaše služby jsou placené. Nepřijde mi v pořádku, že když si za ně zaplatím, nedočkám se požadovaného - tedy dodání zásilky na mnou požadovanou adresu, ačkoli na ni poctivě čekám.


Produkt

Zásilka měla být doručena 23. 1. 2020 společností PPL na mou adresu


Požadované řešení

Pro příště bych požadovala, aby doručovatelé zavolali a domluvili se. Ne jen prozvonili, aby to vypadalo, že volali. Pochopím, nestíhá-li se apod., ale ráda bych měla možnost se vyjádřit a domluvit a ne jen pasivně přijmout, že musím zásilku vyzvednout, i když jsem na ni čekala na požadovaném místě v požadovaný čas, i déle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 16:26, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2020 13:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.