Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 14.12.2019 som si z huglo.cz IČO:03600599 objednávala tovar, nakoľko som tovar chcela ako darček na Vianoce a mali u tovaru skladom a expedícia do 24 hodín. Email s tým že zásielka je expedovaná alebo niečo mi neprisiel. Chcela som odstúpiť od zmluvy ale pani mi napísala že sa to nedá, lebo tovar bol už zaslaný a trvá 30 až 60 dní zakiaľ príde, povedala mi že keď mi tovar príde možem ho vrátiť. Tovar dnes prišiel, vobec nesedela ani vekosť ako udávali tak som pani písala že chcem odstúpiť od zmluvy tovar im zaslať a aby mi následne vrátili peniaze. Tovar bol objednávany z aliexpressu a ten mi následne zaslali. Pani mi tvrdila že sa to nedá moja reklamácia je zamietnutá, že tovar by musel mať zlú kvalitu tak som vyplnila následne formulár že tovar má zlu kvalitu chcem odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť a následne mi bolo napísane že za 30 dní im mám napísať. Proste chcem odstúpiť od zmluvy.
Tričko disney
Chcela by som vrátiť tovar a aby mi následne zaslali peniaze.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.