Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#3905Zamítnutí znaleckého posudku při 2. reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Lucie Korandová

Znění stížnosti

- obuv byla zakoupena 10. 5.2013, v dubnu 2014 jsem obuv reklamovala, po 14-ti dnech mi bylo sděleno, že je reklamace zamítnuta bez udání důvodu, a vzhledem k tomu, že jsem odmítla zamítnutí podepsat, žádný doklad mi nebyl předán. Písemně jsem ještě žádala reklamační oddělení o přezkoumání reklamace a tím o mimosoudní řešení. Opět důrazné zamítavé stanovisko.
- rozhodla jsem se vyhledat soudního znalce k vyhotovení znaleckého posudku, znalecký posudek byl vyhotoven (810 Kč) v můj oprávněný prospěch
- 7. 7.2014 jsem požádala o 2. reklamaci s přiloženým znaleckým posudkem
- 27. 7. mi bylo sděleno, že byla reklamace uznána, ale bude mi proplacena pouze cena obuvi, nikoliv znalecký posudek - znalecký posudek byl jejich firmou zamítnut, opět bez udání důvodu


Produkt

sportovní obuv Nike


Požadované řešení

samozřejmě s vrácením částky za obuv bych měla mít nárok na proplacení znaleckého posudku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 13:14, před 10 lety

Spotřebitelka má právo na úhradu nutných nákladů, které ji vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Vzhledem ke skutečnosti, že mezi první a druhou reklamací uplynul větší časový úsek, musela by spotřebitelka prokázat, že se znalecký posudek vztahuje k první zamítnuté reklamaci a reflektuje stav obuvi v době uplatnění reklamace. Ze druhé reklamace by muselo být partné, že rozporuje výsledek první reklamace. Pokud byla podána reklamace bez tohoto odůvodnění, bude spotřebitelka tuto skutečnost těžce prokazovat. Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby v případě nesouhlasu s reklamací prodávajícího upozornili na skutečnost, že se rozhodli pro zpracování posudku a s tím spojené následky. Dále je také nutné, aby posudek byl vypracován co nejdříve po zamítnutí reklamace, aby reflektoval stav obuvi v době uplatnění reklamace. Jinak prodávající může argumentovat skutečností, že se vada vyskytla v mezidobí a na základě uplatněné reklamace ji uznává.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 12:56, před 10 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti uvedla následující:
Dobrý den,

ráda bych Vás informovala, že společnost A3 Sport na základě výzvy k zaplacení znaleckého posudku dle občanského zákoníku mi posudek proplatila.

S pozdravem

Korandová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.