Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
od začátku se snažím účet na Be2 zrušit dle návodu, bohužel stále neúspěšně a nakonec bez upozornění mi bylo automaticky strženo 2 247 Kč.Po měsíci neúspěšného snažení o zrušení účtu jsem jim napsala email, ve kterém je žádám o zrušení tohoto členství i účtu, na který mi odpověděli, že mám zaslat žádost s vlastnoručním podpisem, což jsem udělala a na který mi vzápětí odpověděli:"Obdrželi jsme Vaši výpověď. Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 19.4.2020. Mějte prosím na paměti, že Váš profil zůstane i po vypršení nadále aktivní,,. Žádala jsem je o vrácení peněz,ale na to mi odepsali, že za běžící prémiové členství nebude poskytnuta žádná refundace, ale nevím proč bych měla platit za něco co nebudu využívat a odmítám to od úplného začátku,ale bohužel stále neúspěšně.Kromě snažení se o zrušení tohoto účtu jsem ho nijak nevyužívala a teď mám podle nich platit za další tři měsíce nevyužívání...Nevím k čemu potřebovali mou písemnou žádost o zrušení s vlastnoručním podpisem,když mi nic nezrušili a Prémiové členství běží nadále do svého vypršení zde mi nikdo nezaručí ,že se znovu nepokusí automaticky prodlužovat a strhávat peníze z mého účtu.
seznamka Be2
Ráda bych, aby můj účet byl konečně zrušen, nestála jsem a nestojím o prodloužení prémiového členství,takže za to také nechci platit a chci peníze vrátit a účet na Be2 okamžitě zrušit.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.
Spotřebitelka by mohla využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitelka by měla co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.