Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupila jsem přes internet obchod,cca 21.10 jsem nakoupila boty adidas terrex (2100czk),
měně než po měsíci se odřela horní část bot vedle kotníku a šla jsem jí reklamovat (25.11). Během 30 dnů mě obchod neinformoval ohledně stavu reklamace. Začátkem ledna jsem se zeptala ohledně reklamačního řízení a následně odeslala formulář odstoupení od kupní smlouvy vůči nevyřízení reklamace ve stanovené lhůtě.
Podle reklamačnímu řádu Lionsport.cz je daná následující informace:při ukončení reklamačního řízení, bude kupujícímu zaslán protokol o ukončení reklamačního řízení, včetně způsobu jeho vyřízení.
Obchodník při mé žádosti o odstoupeni od smlouvy kontaktoval po telefonu a následně povídal že má reklamace k 17.12 už byla vyřízená, že oni volali na mé číslo ale jsem nezvedla, a nevolala nazpět na neznámé číslo.
Požaduji od obchodníka vracení peněz a odstoupení od smlouvy.
TERREX AX3 GTX W
Požaduji od obchodníka vracení peněz a odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace. Prodávající musí prokázat, že se opravdu pokoušel spotřebitelku informovat o vyřízení reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vaše odstoupení od smlouvy přijímáme.
Celá částka za zakoupené boty vám bude zaslána na váš účet uvedený na reklamačním protokolu.
Ale nesouhlasíme s tím že jsme vás nekontaktovali. Tuto záležitost jsme prověřovali a byli jsme ujištěni že vám bylo opakovaně voláno na telefonní číslo. Bez reakce z vaší strany.
Tato stížnost není oprávněná. Z naší strany vše proběhlo v pořádku.
S pozdravem Lion sport
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, všechno proběhlo v pořádku, peníze mi vrátili na účet.
Děkuji moc,
Přeji pěkný den.
Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.