Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39058Neuznání reklamace, bojkot v komunikaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 5 lety

Miloslav Říha

Znění stížnosti

Mikina, kterou jsem si objednala nesplnovala popis, velikost byla prilis mala a material otresny. V ramci reklamacniho protokolu v Rivalenti chteli, abych vyfotila vadu na mikine. Fotku mi neuznali z duvodu neviditelne "vady". Vyfotila jsem mikinu znovu pod vetsim svetlem a opet mi ji neuznali. Na fotce pochopitelne velikost a nekvalitni material videt nebyl.
Nehlede na to, ze pracovnici jiz s semnou nekomunikuji, komunikaci protahovali a druhy mail jsem od nich dostala az po 3 mesicich. Nenapsali mi ani adresu, kam bych hrube nekvalitni, prtavy vyrobek mohla poslat zpet.


Produkt

Nekomunikace


Požadované řešení

Udelit pokutu za lzive informace, lzivy obsah webovych stranek, kde garantuji spokojenost, ua protahovanou komunikaci a nesmyslne neuznani fotky v ramci reklamacniho protokolu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 11:21, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat v tomto případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 09:01, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.