Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mikina, kterou jsem si objednala nesplnovala popis, velikost byla prilis mala a material otresny. V ramci reklamacniho protokolu v Rivalenti chteli, abych vyfotila vadu na mikine. Fotku mi neuznali z duvodu neviditelne "vady". Vyfotila jsem mikinu znovu pod vetsim svetlem a opet mi ji neuznali. Na fotce pochopitelne velikost a nekvalitni material videt nebyl.
Nehlede na to, ze pracovnici jiz s semnou nekomunikuji, komunikaci protahovali a druhy mail jsem od nich dostala az po 3 mesicich. Nenapsali mi ani adresu, kam bych hrube nekvalitni, prtavy vyrobek mohla poslat zpet.
Nekomunikace
Udelit pokutu za lzive informace, lzivy obsah webovych stranek, kde garantuji spokojenost, ua protahovanou komunikaci a nesmyslne neuznani fotky v ramci reklamacniho protokolu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat v tomto případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.