Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 9.1.2018 jsem se registrovala do této seznamky, 11.1.2018 jsem poslala na uvedený email výpověd a do této doby nemám žádné vyjádření ani zrušené clenství. Společnost nereaguje ani na výpověd podanou doporučeně. Bylo mi strženo z účtu 8.988,- bez mého vědomí.Kartu jsem zablokovala,Banka Moneta reklamaci zamítla ale budu to řešit dál. Jsem v kontaktu s Das a právníkem.Dále mi chodí dopisy od společnosti Intrum a vymahačské společnosti, celkem za 171,11euro a pokud tuto cástku nezaplatím do 13.2.2020 tak pokuta dalsích 86euro . Prosím o pomoc. Ceská společnost Intrum mě odkázala do Lucemburska, kiž jsem ji kontaktovala. Celou věc jsem nahlásila i policii Čr.
PREMIUM ČLENSTVÍ
Vrácení peněz, storno dluhu, vymazání mých osobních dat z této společnosti
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Spotřebitel by mohl využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, již jsem vás několikrát pane Hlaváček kontaktovala a bez úspěchu vyřešení. Zaregistrovala jsem se 9.1.2018 a v ochranné lhůtě dvou dnů, tedy 11.1.2018 jsem vám posílala mail s výpovědí. Odpovídal pouze automat. Psala jsem z mailové adresy (viz ref. údaj), nyní mám ftuto mailovou stránku deaktivovanou a nelze vám z ní tedy napsat. Napsala jsem vám tedy ještě z mé soukromé mailové schránky (viz ref. údaj), kde zase automat. Dozvěděla jsem se od vás že mám ještě registrovanou neplacenou službu u této mailové adresy čemuž tedy nerozumím. Opět tedy napíši mail vám pane Hlaváček. Žádám o finanční vyrovnání a storno dluhu který mi díky tomu nastal. Věc jsem oznámila na PČR, Das a Coi. Dále budu podstupovat další právní kroky. V příloze je výpověď že dne 11.1.2018. Bránit mi tedy smlouvu zrušit?
Z přiloženého souboru jasně vyplývá, že spotřebitelka jasně a včas vyjádřila vůli, aby bylo členství ukončeno. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby to respektovala, ukončila veškeré kroky vůči spotřebitelce a navrátila jí peněžní prostředky.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.