Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3906Neuznaná reklamace a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Tomáš Alex

Znění stížnosti

Dobrý den.

Jmenuji se Tomáš Alexa dne: 07.03.2014 jsem si v prodejně CZC v Havlíčkově Brodě zakoupil Yoga tablet Lenovo 10. Již po 14 dnech používání došlo k závadě a to že se tablet po vypnutí se nedal opět zapnout. Došlo k první reklamaci s tím že tablet byl skoro celý měsíc pryč v opravě a po vrácení mi bylo sděleno že byl akorát přehrán software. Tablet jsem dále používal asi tři týdny a opět se vyskytla stejná chyba, opět byl skoro celý měsíc pryč a opět byl jen přehrán software. Když jsem se zeptal na vrácení peněz bylo mi sděleno že mi můžou vrátit peníze až se to stane potřetí. Když se to stalo asi po třech týdnech potřetí chtěl jsem ihned peníze zpět, ale tablet byl zaslán na opravu a bylo mi řečeno že se vlatně nejedná o žádné reklamace, že je to softwarová záležitost a že mi peníze nemůžou vrátit až co řekne Lenovo. A tablet byl vrácen s tím že je opraven, opět přehraný software a že vyměnily nějaký díl a doufají že je to tím. A bylo mi i řečeno že tam nesmím a nebo že bych nejlépe neměl nahrávat žádné jiné aplikace a můžu používat jen ty co tam jsou, ale k čemu mi pak ten tablet je a to navíc byl skoro tři měsíce v opravě a to je delší doba než po kterou vůbec fungoval a proto bych rád dostal peníze abych si mohl zakoupit jiný. Jinak s obchodem CZC nemám vůbec žádný problém a prodejci byli vstřícní, ale připadá mi že můj případ moc nechtějí řešit aby nemuseli vrátit peníze a nezbyl jim tam špatný tablet.


Produkt

Yoga Tablet Lenovo 10


Požadované řešení

Rád bych dostal peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2014 16:09, před 10 lety

Vyplývá-li z reklamačních protokolů, že reklamace byly uznány, mělo by se přehrání softwaru, pokud jím byla odstraňována reklamovaná závada, považovat za opravu z hlediska opětovného výskytu vad po opravě. K přehraní softwaru dochází i v jiných situacích, kdy je nutné dát přístroj do továrního nastavení, aby mohla být vada posouzena. Klíčové jsou tedy reklamační protokoly. Spotřebitel by v takovém případě neměl zboží přebírat, pokud vznesl požadavek na odstoupení do reklamačního protokolu, protože takové jednání by se mohlo vykládat jako souhlas s vyřízením reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 14:58, před 10 lety

Dobrý den,

prosím o číslo nákupní faktury nebo číslo poslední reklamace.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2014 16:51, před 10 lety


Tomáš Alex

Dobrý den. Zasílám číslo poslední reklamace.

Číslo poslední reklamace je: 14RZ242

Předem děkuji že se mou záležitostí vůbec zabýváte.

Tomáš Alex

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2014 15:51, před 10 lety

Dobrý den pane Alexo,

toto číslo nepochází z naší číselné řady. Prosím o sken protokolu.

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.9.2014 10:34, před 10 lety


Tomáš Alex

Hodnocení:

Komentář: Tablet momentálně funguje již delší dobu bez problému, tak zkusím věřit že již bude vše v pořádku.