Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Jmenuji se Tomáš Alexa dne: 07.03.2014 jsem si v prodejně CZC v Havlíčkově Brodě zakoupil Yoga tablet Lenovo 10. Již po 14 dnech používání došlo k závadě a to že se tablet po vypnutí se nedal opět zapnout. Došlo k první reklamaci s tím že tablet byl skoro celý měsíc pryč v opravě a po vrácení mi bylo sděleno že byl akorát přehrán software. Tablet jsem dále používal asi tři týdny a opět se vyskytla stejná chyba, opět byl skoro celý měsíc pryč a opět byl jen přehrán software. Když jsem se zeptal na vrácení peněz bylo mi sděleno že mi můžou vrátit peníze až se to stane potřetí. Když se to stalo asi po třech týdnech potřetí chtěl jsem ihned peníze zpět, ale tablet byl zaslán na opravu a bylo mi řečeno že se vlatně nejedná o žádné reklamace, že je to softwarová záležitost a že mi peníze nemůžou vrátit až co řekne Lenovo. A tablet byl vrácen s tím že je opraven, opět přehraný software a že vyměnily nějaký díl a doufají že je to tím. A bylo mi i řečeno že tam nesmím a nebo že bych nejlépe neměl nahrávat žádné jiné aplikace a můžu používat jen ty co tam jsou, ale k čemu mi pak ten tablet je a to navíc byl skoro tři měsíce v opravě a to je delší doba než po kterou vůbec fungoval a proto bych rád dostal peníze abych si mohl zakoupit jiný. Jinak s obchodem CZC nemám vůbec žádný problém a prodejci byli vstřícní, ale připadá mi že můj případ moc nechtějí řešit aby nemuseli vrátit peníze a nezbyl jim tam špatný tablet.
Yoga Tablet Lenovo 10
Rád bych dostal peníze zpět.
|
Tweet |
Vyplývá-li z reklamačních protokolů, že reklamace byly uznány, mělo by se přehrání softwaru, pokud jím byla odstraňována reklamovaná závada, považovat za opravu z hlediska opětovného výskytu vad po opravě. K přehraní softwaru dochází i v jiných situacích, kdy je nutné dát přístroj do továrního nastavení, aby mohla být vada posouzena. Klíčové jsou tedy reklamační protokoly. Spotřebitel by v takovém případě neměl zboží přebírat, pokud vznesl požadavek na odstoupení do reklamačního protokolu, protože takové jednání by se mohlo vykládat jako souhlas s vyřízením reklamace.
Dobrý den,
prosím o číslo nákupní faktury nebo číslo poslední reklamace.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den. Zasílám číslo poslední reklamace.
Číslo poslední reklamace je: 14RZ242
Předem děkuji že se mou záležitostí vůbec zabýváte.
Tomáš Alex
Dobrý den pane Alexo,
toto číslo nepochází z naší číselné řady. Prosím o sken protokolu.
Děkuji.
Lukáš Boček
Hodnocení:
Komentář: Tablet momentálně funguje již delší dobu bez problému, tak zkusím věřit že již bude vše v pořádku.