Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V mlétém mase (mix) jsem nalezla střep o velikosti 3 centimetry!!! Který jsem málem spolkla.
Ráda bych upozornila na podrobnou kontrolu masa, aby se tato situace již neopakovala a nedošlo nedej bože k neštěstí.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, paní Provinská,
za takový nález v mletém mase se velmi omlouváme a rádi bychom se upozorněním více zabývali.
Můžete nám prosím zaslat fotku nálezu na email hotline@lidl.cz včetně čitelného čísla šarže s datem spotřeby a EAN čárovým kódem konkrétního balení a také prodejnou, ve které jste maso koupila?
Děkujeme za Váš čas
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.