Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39075Nepříjemné jednání u přepážky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Lucia Anderson

Znění stížnosti

Dne 24.1.2020 v cca 11.15 am jsme čekali na odbavení u přepážek 255-257 s nevidomým otcem, který měl objednanou asistenci. Postavili jsme se a čekali jsme u přepážky economy, jediná, která odpovídala naši letence. (Ostatní dvě přepážky byly lite a sky) po cca 5-10 minutách čekání jsme přistoupili k přepážce (3 až 4 zaměstnanci si celou dobu povídali). Pan Tony nám odmeřeně a neadekvátně sdělil, ze přepážka je zavřena a vypnul svítící panel). Šli jsme za supervizorkou pani Helenou- její přístup byl podobný, ne-li horší.
Customer service ČSA neodpovídá standardu.
Naopak přístup informace letiště nás mile překvapilo.


Produkt

Odbaveni na letišti


Požadované řešení

Proškolení personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2020 12:07, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 12:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.