Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.1.2020 v cca 11.15 am jsme čekali na odbavení u přepážek 255-257 s nevidomým otcem, který měl objednanou asistenci. Postavili jsme se a čekali jsme u přepážky economy, jediná, která odpovídala naši letence. (Ostatní dvě přepážky byly lite a sky) po cca 5-10 minutách čekání jsme přistoupili k přepážce (3 až 4 zaměstnanci si celou dobu povídali). Pan Tony nám odmeřeně a neadekvátně sdělil, ze přepážka je zavřena a vypnul svítící panel). Šli jsme za supervizorkou pani Helenou- její přístup byl podobný, ne-li horší.
Customer service ČSA neodpovídá standardu.
Naopak přístup informace letiště nás mile překvapilo.
Odbaveni na letišti
Proškolení personálu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.