Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39080Nekorektní postup, nemlžnost vrátit zboží tragické kvality

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Stanislav horák

Znění stížnosti

Dobrý den

Na stránkách prodejce (Huglo.cz) je vrácení do 60 dní zdarma. V podmínkách pak možnost vrácení bez udání důvodů do 14 dní. Což ale neumožňují - není uvedena adresa společnosti či pro korespondenci a reklamace a pod
a musí se vyplnit reklamační formulář, i při vrácení, s tím že následně kupující dostane adresu. Místo adresy jsem dostal jsem dostal zamítnutí reklamace ? - viz níže

Myslím, že se jednoznačně jedná o pochybení prodejce - Huglo.cz i Vevio.cz - dle stránek se jedná pravděpodobně o jednu společnost či osobu pod různými jmény.
V obou případech je pochybení obdobné.

V prvním případě nevyřídili reklamaci do 30 dní, bez odezvy, nedali možnost vrácení zboží -prostě zcela nevhodný postup na prodejce. Peníze nevrátili, na emaily nereagují.

V druhém případě pak také neumožnili vrátit zboží tak, jak uvádějí na svých stránkách (do 60 dnů zdarma, do 14 dnů bez udání důvodu - ve formuláři totiž důvod požadují).

Navíc je zboží výrazně nekvalitní ( u obou "prodejců") a to na svých stranách píší, že spolupracují s předními světovými prodejci.

Odpověď - Huglo .cz - věc.: Zamítnutá reklamace dodavatelem
21/1 - Vážený zákazníku,je nám to velice líto, Vaši reklamaci jsme se pokusili vyřídit u dodavatele, bohužel ale byla zamítnuta. Protože se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce, vrácení platby bohužel není v našich možnostech. Děkujeme za pochopení.

Žádné jiné vyjádření jsem ale nedostal (a tohle by mohl napsat každý) .... a hlavně - Já nechtěl reklamaci, ale vrátit zboží.


Informace o reklamaci:

Vevio.cz - reklamační formulář - 25823 , reklamace přijata 20/12/2019

číslo objednávky 1921385, datum vytvoření objednávky :28.11.2019

Cena celkem 727, cena zboží 669

Stylové pánské sako Button


Huglo.cz reklamační formulář 748, reklamace přijata 13/1

číslo objednávky 309786, datum vytvoření objednávky :2.1.2020

Cena celkem 1097, cena zboží 1039

Pánská zimní maskáčová bunda s kapucí



Děkuji za pomoc a doufám, že se tím ochrání i další zákazníci.


S pozdravem

Horák

MUDr. Stanislav Horák, Ph.D., MBA


Produkt

Vevio.cz - Stylové pánské sako Button - nekvalitní Huglo.cz Pánská zimní maskáčová bunda s kapucí


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 11:31, před 5 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Je-li provozovatelem e-shopu zahraniční subjekt a není-li možné dohledat kontaktní místo pro ČR, bohužel bude muset spotřebitel zaslat zboží na adresu sídla provozovatele. Pro běh 14 denní lhůty přitom není rozhodující, kdy bylo odesláno zboží zpět podnikateli, nýbrž kdy byl vůči podnikateli učiněn projev vůle, z jehož obsahu plyne, že se jedná o odstoupení od smlouvy (tj. např. emailová komunikace). Náklady na dodání nese (jak je uvedeno i výše) dle § 1832 občanského zákoníku podnikatel, přičemž doporučujeme pro dodání vybrat nejlevnější možný způsob přepravy.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 20:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.