Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39081Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Zuzana Mikulová

Znění stížnosti

Dne 17.10. 2019 jsem přes www.vevio.com koupila a zaplatila zboží. Zboží přišlo PO dodací lhůtě, 14.12.2019. Zboží jsem dne 17.12.2019 společně s odstoupením od kupní smlouvy zaslala zpět na adresu firmy provozovatelel web stránky vevio, Beast s.r.o. IČO 03600599. Balík se mi vrátil zpět, adresát zásilku nepřevzal. Dne 19.12.2019 se společnostBeast s.r.o. IČO 03600599 přejmenovala na Agora Aquiver & Co s.r.o. IČO 03600599. Obchod nekomunikuje. Dne 20.1.2020 jsem podala oficiální stížnost na Českou obchodní inspekci, Oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR). Obchod vevio jsem o každém kromu emailem společně s patřičnými doklady informovala. Odezva žádná.


Produkt

Dámské elegantní kožené boty Talia Barva: brown-2, Velikost: 40, 3KS


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 23:01, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2020 13:01, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.