Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.10. 2019 jsem přes www.vevio.com koupila a zaplatila zboží. Zboží přišlo PO dodací lhůtě, 14.12.2019. Zboží jsem dne 17.12.2019 společně s odstoupením od kupní smlouvy zaslala zpět na adresu firmy provozovatelel web stránky vevio, Beast s.r.o. IČO 03600599. Balík se mi vrátil zpět, adresát zásilku nepřevzal. Dne 19.12.2019 se společnostBeast s.r.o. IČO 03600599 přejmenovala na Agora Aquiver & Co s.r.o. IČO 03600599. Obchod nekomunikuje. Dne 20.1.2020 jsem podala oficiální stížnost na Českou obchodní inspekci, Oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR). Obchod vevio jsem o každém kromu emailem společně s patřičnými doklady informovala. Odezva žádná.
Dámské elegantní kožené boty Talia Barva: brown-2, Velikost: 40, 3KS
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.