Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39082Neopravnene nauctovanie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Martin Madeja

Znění stížnosti

Dobry den,dna 20.01 2020 mi bolo z uctu neopravnene stiahnutych 49.99eu.za sluzbu Avast Driver ktoru som si nikdy neobjednal.Pri reklamacii je pozadovane cislo licencie ale ziadnym nedysponujem,lebo som si nic neobjednal.Je to nelegalne obohacovanie zo strany Avast a pozadujem plnu nahradu skody. Dakujem.


Produkt

Avast Driver Updater


Požadované řešení

Na zaklade faktu ze platba bola stiahnuta z uctu bez mojho vedomia,pozadujem plnu nahradu skody.Dakujem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 14:04, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu služeb, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti poskytnut.

Byla-li spotřebiteli stržena z účtu stržena peněžní částka, má spotřebitel v případě, že si služby neobjednal, právo na její vydání. Mohlo by se totiž jednat o tzv. bezdůvodné obohacení ze strany společnosti, přičemž dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, musí mu vydat to, o co se obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.