Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,dna 20.01 2020 mi bolo z uctu neopravnene stiahnutych 49.99eu.za sluzbu Avast Driver ktoru som si nikdy neobjednal.Pri reklamacii je pozadovane cislo licencie ale ziadnym nedysponujem,lebo som si nic neobjednal.Je to nelegalne obohacovanie zo strany Avast a pozadujem plnu nahradu skody. Dakujem.
Avast Driver Updater
Na zaklade faktu ze platba bola stiahnuta z uctu bez mojho vedomia,pozadujem plnu nahradu skody.Dakujem.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu služeb, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti poskytnut.
Byla-li spotřebiteli stržena z účtu stržena peněžní částka, má spotřebitel v případě, že si služby neobjednal, právo na její vydání. Mohlo by se totiž jednat o tzv. bezdůvodné obohacení ze strany společnosti, přičemž dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, musí mu vydat to, o co se obohatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.