Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal som legíny DL 63, veľkosť 8. Na doručenej zásielke veľkosť 4XL, napriek tomu skoro nemožné obliecť. Vzdialenosť pás - rozparok veľmi malá. Odlišná dĺžka jednotlivých nohavíc, rozdiel v dĺžke cca 3 cm.
legíny DL 63, veľkosť 8
Pretože je vysoko pravdepodobné, že výmenou by sa problém, hlavne veľkostný neodstránil, vrátenie zaplatenej sumy.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/QzKUk) má společnost provozovnu na adrese svého sídla Habrmannovo náměstí 794/5, 312 00, Plzeň - Doubravka. Spotřebitel poté může tvrdit, že vynaložil veškeré úsilí pro uplatnění reklamace, avšak z důvodu pochybení ze strany společnosti reklamaci uplatnit nemohl.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, prosíme o zaslání čísla objednávky pro prověření.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Reklamáciu dodávateľ uznal, boli mi vrátené peniaze späť na účet.
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: