Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39088Reklamace zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Tomáš Blahoudek

Znění stížnosti

Dne 18.1.2020 reklamováno zboží v Brně Olympii(reklamační list 18/2020) v hodnotě 4890,-Kč. 22.1.2020 oznámili e-mailem vyřízení objednávy.Dne 24.1.2020 jsem se dostavil do prodejny kde mě bylo oznámeno že reklamace zboží byla uznána, nicméně vrácení kupní ceny bylo ze strany obsluhy bylo zamítnuto a byla mi vnucována dárková karta, kterou odmítám. žádám vrácení plné kupní ceny v CZK.


Produkt

AIR MAX 720 BLK


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 06:09, před 5 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitelovi vzniklo právo odstoupit od smlouvy, které také uplatnil, zrušila se smlouva od počátku. V takovém případě může spotřebitel žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost spotřebitelovi peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, může spotřebitel navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Společnost nemůže spotřebitelovi vnucovat jiný způsob vyřízení reklamace než ten, na nějž má spotřebitel ze zákona právo. Pokud tak společnost učiní, dopouští se klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky, za což jí může být uložena pokuty až do výše 5 000 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.