Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#39089Zkažené potravinářské zboží + neoprávněně účtované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Hana Kobédová

Znění stížnosti

Dnes 24.1.2020 jsem okolo 11 hod. ve Vaší prodejně provedla nákup.
Nejdříve 2x účtována bageta, místo 1ks.Další nákup včetně kachny bez drobů za zlevněnou cenu . Bagety , reklamace na místě. Kachna po vybalení v částečném rozkladu, silný zápach, kosti již zčernalé. Při reklamaci bagety pokladna 2 /Markéta/,my nevydala zpět účtenku, ač jsem ji požadovala. Cesta zpět do obchodu by trvala přes hodinu, tak skončila v kontejneru. Je s podivem, že přes výskyt salmonely a dalších chorob si Váš řetězem dovolí prodávat zkažené zboží, byť se slevou! Kdyby nebyl pátek, tak vězte, že bych s tím zajela na OHES!!
Něco obdobného jsem nezažila !! I po několika hodinách byt je prosáklý zápachem a tento zápach se mi nedaří smýt ani s rukou.
VŠE SDKONČILO V KONTEJNERU!!!


Produkt

Kachna bez drobů zelenohnědém obalu, zřejmě z Maďarska . Ve slevě.


Požadované řešení

Řešení není v mé kompetenci. Paní pokladní mi sdělila, že v případě další reklamace, se doklad dohledá. Účtováno na paragonu snad jako
masné zboží v ceně přes 84,- Kč. Doklad nemám, nemohu být tudíž přesná. Odvést zboží zpět ve stavu po vyjmutí by značilo zcela jisté vyloučení z MHD po vysoký zápach.!!!!!!!!
V nejlepším případě, vrátit tyto peníze. Překvapuje mě odst. napravo, že si mohu jen vymýšlet ?
Tak jsem částkou za zkaženou drůbež podpořila vedení prodejny. H.K.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 12:20, před 5 lety

Vyskytují-li se na spotřebním zboží vady, má spotřebitel právo uplatnit nároky z vadného plnění v reklamačním řízení. Pro reklamaci není nezbytné, aby spotřebitel prokazoval zakoupení zboží účtenkou, postačujícími způsoby jsou i výpis z karty nebo svědecká výpověď. Při uplatnění reklamace existuje povinnost součinnosti spotřebitele a podnikatele, ze které mj. vyplývá, že není-li věc složitě či nákladně manipulovatelná, bude zpravidla existovat povinnost spotřebitele věc při reklamaci předložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 20:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.