Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3909Nepřijmutí zboží k reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Tereza Chvílová

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve firmě Deichmann v její pobočce na Černém Mostě jsem 14.2.2014 zakoupila spolu s ponožkami boty.

Bohužel se mi po třech měsících naprosto rozpadli a z důvodu absence času jsem tuto reklamaci začala řešit až nyní.

Naneštěstí jsem ztratila doklad o koupi, ale poučena ze stránek D-testu, jsem k reklamaci přinesla výpis z účtu a originální balení bot a dva svědky, kteří se mnou boty kupovali.

Na prodejně mi bylo řečeno, že firma akceptuje pouze účtenku nebo výpis z účtu na kterém je zakoupena pouze jedna věc a tudíž mi to nemohou uznat. To samé mi řekli na infolince (kde se mi paní i docela smála do telefonu) a také mi to odpověděli na emailem. Dále mi říkali, že je to v důsledku jejich reklamačního řádu, kde se ale nepíše nic o tom, že důkazy, které jsem přinesla nestačí. Pouze se tam píše "Bez předložení dokladu o zakoupení zboží zahájí společnost DEICHMANN-OBUV reklamační řízení, jen pokud zákazník jiným věrohodným způsobem doloží, že reklamované zboží zakoupil od společnosti DEICHMANN-OBUV (v České republice) a že zboží reklamuje
v reklamační lhůtě," ale již nezmiňují co je jiný věrohodný způsob.


Produkt

Boty Fila 1 717 685, velikost 38, cena 699 Kč, zakoupeno 14.2.2014


Požadované řešení

Žádám o přijmutí zboží k reklamaci a pokud bude uznána tak o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 17:55, před 10 lety

Výpis z účtu, originální obal a svědeckou výpověď považujeme za věrohodný způsob prokázání faktu, že zboží bylo v konkrétní datum u společnosti zakoupeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2014 14:54, před 10 lety

Vážená paní Chvílová,

děkujeme za Vaši reakci.
Stejně tak, jako Vám bylo sděleno v rámci Vaší dřívější komunikace s naší společností, pro zahájení reklamačního řízení je potřeba předložit doklad o zakoupení daného zboží, který je dle zákona prodávající povinen při koupi výrobku vydat. Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tedy jako prodávající svoji zákonnou povinnost splnila. Pokud jste doklad o koupi, jak uvádíte, ztratila a požadujete nyní dané zboží reklamovat, je nutné věrohodným způsobem prokázat, že jste reklamované zboží zakoupila u naší společnosti a že toto reklamujete v reklamační lhůtě. Za věrohodný se v tomto případě považuje např. výpis z bankovního účtu, pokud tento může dokázat, že se skutečně jedná o zboží, které máte v úmyslu reklamovat. Pokud tedy na bankovním výpisu neodpovídá částka, za kterou jste předmětnou obuv zakoupila, není tak věrohodným způsobem dokázáno, že se jedná o předmětnou reklamovanou obuv. Rovněž nám, prosím, dovolte upozornit na fakt, že pokud společnost dTest ve svém vyjádření uvádí, že Vámi uvedené skutečnosti považuje za věrohodné prokázání faktu o koupi, nemusí toto znamenat, že to za věrohodné považuje společnost Deichmann.

Věřte, že si našich zákazníků vážíme a jejich spokojenost je pro nás důležitá, v dané záležitosti Vám ale skutečně nemůžeme vyjít vstříc.

S přáním všeho dobrého
Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2014 23:32, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu, že spotřebitelka na stanovisko společnosti již nereagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.