Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V listopadu jsem obdržela balíček, který jsem si neobjednala. Balíček jsem nerozbalila a vrátila ho na poštu, aby ho poslali zpět. Následně mi přišel dopis, že mám zásilku uhradit včetně penále.
Nic jsem si neobjednala, nic nezaplatím a nechci aby mě firma dále cokoliv zasílala.
Dana Polanská, Lnáře
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Polanská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že zásilku měsíčního balení produktu ProstaXin jsme odeslali na základě vyplněného objednávkového kuponu, který jsme obdrželi v listopadu 2019. Uvádíte, že jste si produkt neobjednala, proto byla související faktura ve výši 49,- Kč stornována. V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že si naše produkty může objednat pouze osoba starší 18 let a to výhradně sama za sebe, tj. vlastním jménem. Objednávku tedy prošetříme.
Jednalo se o jednorázovou záležitost, bez jakýchkoliv závazků, žádné jiné produkty tedy zasílat nebudeme.
Zároveň bych Vás ráda informovala, že vzniklá zákaznická karta byla zablokována a další oslovení tedy již nebude z naší strany nijak iniciováno.
Doufáme, že jsme stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaruraMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.