Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#39092Neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Dana Polanská

Znění stížnosti

V listopadu jsem obdržela balíček, který jsem si neobjednala. Balíček jsem nerozbalila a vrátila ho na poštu, aby ho poslali zpět. Následně mi přišel dopis, že mám zásilku uhradit včetně penále.


Požadované řešení

Nic jsem si neobjednala, nic nezaplatím a nechci aby mě firma dále cokoliv zasílala.

Dana Polanská, Lnáře


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 13:58, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2020 09:21, před 5 lety

Vážená paní Polanská,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že zásilku měsíčního balení produktu ProstaXin jsme odeslali na základě vyplněného objednávkového kuponu, který jsme obdrželi v listopadu 2019. Uvádíte, že jste si produkt neobjednala, proto byla související faktura ve výši 49,- Kč stornována. V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že si naše produkty může objednat pouze osoba starší 18 let a to výhradně sama za sebe, tj. vlastním jménem. Objednávku tedy prošetříme.
Jednalo se o jednorázovou záležitost, bez jakýchkoliv závazků, žádné jiné produkty tedy zasílat nebudeme.
Zároveň bych Vás ráda informovala, že vzniklá zákaznická karta byla zablokována a další oslovení tedy již nebude z naší strany nijak iniciováno.
Doufáme, že jsme stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaruraMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 11:01, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 21:43, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.