Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10. 2019 jsem přes slevový srovnávač uzavřel nové povinné ručení na můj WOLSVÁGEN Transportér, ještě ten den jsem odeslal na pojištovnu AXA, výpověd. Výpovědní čas jsem měl do 22,12,2019. Celou věc jsem bral za uzavřenou a čekal na vyrozumívací email, nestalo se tak. Místo toho mi napsalo Klik pojištění přes které bylo pojištění sjednáno že mám nezaplacené povinné ručení,27. 12. 2019, ihned jsem skontaktoval AXA, po pár dnech mi odpověděli. Že nějaký email přišel a nešla otevřít příloha že byla moc velká, přitom ten den jsem ještě rušil další dvě povinné ručení u ČPP a tam přílohu přečetli a povinné ručení v obouch případech ukončili. Vrátím se k AXA. po tomto datu jsem dal vše do pohybu a bojuji s nimi do dnešního dne 24.1.2020. Když jsem jim 27.12.2019 za telefonoval tak mi tvrdili že nevěděli co jsem tím emailem poslaným 8.10.2019 myslel, když jsem se jich dotázal proč se neozvaly když jsem do hlavičky emailu jasně napsal Dobrý den, vypovídám pojistnou smlouvu č. 8510659800, řekli mi že to není jejich povinnost. Pak jsem jim možná poslal tak 10 emailů že ruším smlouvu i jiný formát oskenování jsem zvolil vždy se na něco vymlouvaly proč nemohou povinné ručení zrušit. Dnes již i tvrdí že 9.10.2019 mi poslali email že jim nejde otevřít příloha, nejsem si toho vědom ani v historii emailu to nemám. Před týdnem po poslali další formulář na zrušení povinného ručení dohodou když tedy jim nešel email otevřít. Jinak od 23,12,2019 mám uzavřené povinné ručení také u AXI
Poradili by jste mi jak mám v dané situaci pokračovat ? Aby mi konečně povinné ručení ukončili a nechtěli na jedno auto platit dva krát povinné ručení.
Předem děkuji, Bárta
po tomto datu jsem dal vše do pohybu a bojuji s nimi do dnešního dne 24.1.2020. Když jsem jim 27.12.2019 za telefonoval tak mi tvrdili že nevěděli co jsem tím emailem poslaným 8.10.2019 myslel, když jsem se jich dotázal proč se neozvaly když jsem do hlavičky emailu jasně napsal Dobrý den, vypovídám pojistnou smlouvu č. 8510659800, řekli mi že to není jejich povinnost. Pak jsem jim možná poslal tak 10 emailů že ruším smlouvu i jiný formát oskenování jsem zvolil vždy se na něco vymlouvaly proč nemohou povinné ručení zrušit. Dnes již i tvrdí že 9.10.2019 mi poslali email že jim nejde otevřít příloha, nejsem si toho vědom ani v historii emailu to nemám. Před týdnem po poslali další formulář na zrušení povinného ručení dohodou když tedy jim nešel email otevřít. Jinak od 23,12,2019 mám uzavřené povinné ručení také u AXI
|
Tweet |
Ačkoliv to spotřebitel ve své stížnosti neuvádí, předpokládáme, že smluvní vztah se řídí aktuálními pojistnými podmínkami, které jsou zveřejněny na internetových stránkách spol. AXA pojišťovna a.s.
Dle čl. 3, odst. 7, písm. a) a b) Pojistných podmínek pro pojištění vozidel Auto GO (https://www.axa.cz/produkty/auto/dokumenty-ke-stazeni/obsah/dokumenty-ke-stazeni/pojistne-podminky-auto/pojistne-podminky-auto-go/pojistne-podminky-pro-pojisteni-vozidel-auto-go-01.aspx/):
"Pojištění zaniká z důvodů uvedených v zákoně, zejména:
a) písemnou výpovědí jedné ze smluvních stran do dvou měsíců ode dne uzavření pojistné smlouvy; výpovědní doba je osmidenní, jejím uplynutím pojištění zaniká,
b) písemnou výpovědí jedné ze smluvních stran ke konci pojistného období; výpověď musí být doručena nejméně šest týdnů před uplynutím pojistného období, je-li však výpověď doručena druhé straně později než šest týdnů před dnem, ve kterém uplyne pojistné období, zaniká pojištění ke konci následujícího pojistného období,"
Dle čl. 11 odst. 6 Pojistných podmínek:
"Písemnosti týkající se pojištění určené pojistiteli se doručují v českém nebo slovenském jazyce na kontaktní adresu pojistitele. Písemná forma je dodržena, pokud je oznámení či právní jednání vykonáno elektronickými prostředky, a to formou elektronického dokumentu opatřeného elektronickým podpisem, přičemž za elektronický podpis je považován i podpis ve formě Dynamického
biometrického podpisu, či zasláním scanu vlastnoručně podepsané písemnosti na emailovou adresu pojistitele info@axa.cz."
Pokus spotřebitel zaslal výpověď ve výše uvedené lhůtě a splnil podmínky pro zasílání písemností, je třeba považovat výpověď smlouvy za platnou. K tíži spotřebitele nemůže jít technický problém na straně společnosti. Spotřebitelovu argumentaci podporuje i skutečnost, že jiná společnost zaslaný dokument bez problému zpracovala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
pokud máte sjednáno pojištění u naší společnosti a kontaktoval jste nás, věříme, že se podařilo vše vyřešit k Vaší spokojenosti. S ohledem na zákon o pojišťovnictví a z něj vyplývající povinnost mlčenlivosti se však nemůžeme veřejně vyjadřovat ke konkrétním záležitostem klientů.
S pozdravem
Vaše AXA
Celá věc byla ukončená s tím, když AXA nedokázala otevřít přílohu tak na Email s výpovědí nebyl brán zřetel a pojištění bylo ukončeno až na žádost urgence kterou jsem začal řešit na upozornění KLIK pojištění, za což jim děkuji že vedou takovou to evidenci. Jinak AXA s tím že začala reagovat až na urgence si ještě vyžádala 187 Kč nedoplatek, což jsem jim zaplatil abych měl od nich klid, s tím že čekám až bude výročí smluv mích dvouch vozidel co mám u nich pojištěno, abych je mohl pojistit u pojištovny která je tu pro lidi.
Vzhledem ke komentáři spotřebitele stížnost uzavíráme.