Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prosím nezasílejte další zásilku tabletek Primavida -Ginseng.
K produktu není česky návod a popis jak tablety užívat a čeho se má spotřebitel vyvarovat. Dovolat se na váš servis se mě nepodařilo.
Nevím jak jsi dovolujete nabízet tento produkt zákazníkům v České republice.
Nezasílat další produkt.
|
Tweet |
Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádost o ukončení smluvního vztahu má být primárně směřována přímo druhé smluvní straně. Portál VašeStížnosti.cz slouží jako prostředek smírného řešení sporů založený na bázi dobrovolnosti. Z tohoto důvodu doporučujeme zaslat oznámení s ukončením smluvního vztahu přímo společnosti. Spotřebitel tak může učinit všemi možnými prostředky komunikace, přičemž k ukončení smluvního závazku může platně dojít pouze v případě, kdy jsou splněny smluvní či zákonné důvody opravňující spotřebitele k jednostrannému zrušení závazku. Závazek je též možno zrušit dohodou.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.