Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes mi přišel dopis, kde po mne společnost Naturmed žádá uhradit poplatek 49,- Kč za poštovné a balné vzorku přípravku na klouby, který jsem chtěla před Vánoci vyzkoušet a navíc ještě s tím, že je po termínu splatnosti, která byla prý 11.1.2020! Mimojiné mi nabízejí(nemám zájem, když jsem nevyzkoušela vzorek), že za zvýhodněnou cenu 299,-/měs. budou zasílat další balení a když obědnám roční, nemusím 49,- platit. Tento vzorek mi však nepřišel! Tudíž nerozumím požadované částce a vůbec tomu, že po mne toto požadují, když letáček, který jsem zasílala v odpovědní obálce jasně říkal, že je vzorek zdarma a k ničemu se nezavazuji. Žádné další navazující produkty, žádná úhrada poštovného ani balného. Jedná se tedy z mého pohledu o klamavou reklamu a uvádění spotřebitele v omyl! Rozhodně nesouhlasím s platbou ani následnou objednávkou. Po přečtení negativních zkušeností lidí na internetu nemám již o případný vzorek zájem.
Fleximed
Žádám o storno veškerých poplatků(minulých i případně budoucích) a vymazání mých osobních údajů. O nedoručený vzorek po přečtení negativních zkušeností spotřebitelů s touto firmou a jejími praktikami již nemám zájem.
|
Tweet |
Pokud by společnost žádala zaplacení kupní ceny, bude muset prokázat, že zboží spotřebitelce doručila. Jelikož smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí první dodávky zboží. Spotřebitelka může tohoto práva využít i v případě, kdy jí ještě nebylo zboží doručeno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Durníková,
dovolte mi Vás informovat, že na základě Vaší objednávky jsme Vám zaslali zkušební měsíční balení produktu na podporu kloubů FlexiMed.
Tato zásilka Vám měla být do poštovní schránky doručena okolo 27.12.2019. Uvádíte že jste produkt neobdržela, pravděpodobně Vám zásilku nedoručila Česká pošta. V takovém případě pak apelujeme na naše zákazníky, aby nám tuto skutečnost oznámili, např. telefonicky nebo prostřednictvím emailové zprávy, abychom mohli sjednat co nejdříve nápravu.
Tak jak bylo uvedeno na objednávkovém kuponu, vzorek produktu FlexiMed byl zdarma, s tím, že zákazník hradí pouze poštovné a balné ve výši 49,- Kč.
Tím, že jsme úhradu neobdrželi v termínu, ani později, systém automaticky odeslal upozornění na neuhrazení příslušné faktury a rovněž také nabídku na odběr zvýhodněného ročního balení. Objednávka vzorku však byla jednorázová, k dalším odběrům jste se nezavázala.
Na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu FlexiMed v prosinci 2019 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce.
Dovoluji si Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.
Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.
Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.