Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#39101Vymáhání platby za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Marcel Brunner

Znění stížnosti

Dobrý den. Prosím o radu. V říjnu 2019 jsem naletěla této firmě a nechala se "ukecat" po telefonu na testovací balíček granulí pro psy. Až poté jsem objevila negativní recenze a řešení stížností na tuto firmu na Vašich stránkách a tak jsem začala jednat. Rozhodla jsem se balíček převzít, obratem vrátit zpět na vlastní náklady a požádat o výmaz z databáze firmy. Přišel mi potvrzující e-mail, že mé osobní údaje byly z databáze vymazány a že dlužím 99,- korun za zásilku. Po vrácení zásilky prý bude vše v pořádku. Tak jsem zásilku odeslala a brala věc jako uzavřenou. Dnes mi ale přišla upomínka, že dlužím 99,-kč za neuhrazenou zásilku. Jak mám dál postupovat?


Produkt

Petgourmet granule pro psy


Požadované řešení

Jak mám dál postupovat? Musím zaplatit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 08:38, před 5 lety

Pokud spotřebitel od smlouvy odstoupil, zrušila se smlouva od počátku. Vrátil-li spotřebitel společnosti zboží, není povinen hradit kupní cenu. Spotřebitelovi proto doporučujeme, aby společnost opětovně kontaktoval a sdělil jí, že zboží společnosti vrátil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2020 09:02, před 5 lety

Dobrý den,

prosíme o zaslání jména a adresy, případně tel. čísla, na které byla objednávka vytvořena, abychom Vás mohli dohledat v systému a celou situaci ověřit.

Co se týká zásilek granulí, ty chodí jako balík do ruky, pokud si je paní nepřála, stačilo je jen nepřebrat a nám by se automaticky vrátily zpět. V tomto případě je ideální ihned kontaktovat zákaznickou linku, aby se situace vyřešila co nejdříve a nedošlo tak k zasílání dalších upomínek.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.2.2020 11:16, před 5 lety


Marcel Brunner

Hodnocení:

Komentář: Zavolala jsem na infolinku společnosti a sdělila jim, že jsem balík poslala zpátky a tak nic nedlužím. Obratem přišel e-mail ve znění: Rušíme fakturu č. 1425499002. Dlužná částka byla odepsána. Tak snad už se nikdo neozve. Možná to jen zkouší, nevím. Každopádně pro mě vyřešeno.